פרטי התלונה

תלונות טיב טעם

תלונות רשתות מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מזון מקולקל נושא התלונה:
‏יום שישי ‏29 ‏נובמבר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
כרמיאל סניף חברה:
תיאור הבעיה:
עבור: שרות לקוחות - טיב טעם

29/11/2013
לכבוד
הנהלת רשת טיב טעם



הנדון :תלונה חריפה על מכירת מוצר מזון פגום

שלום רב,

הננו לקוחות קבועים ברשת טיב טעם.
בתאריך 29.11.2013 ערכנו קנייה בסניף כרמיאל ובין שאר המוצרים רכשנו גם סופגניות להתכבד בהם בחג החנוכה.
בבואנו הביתה גילינו למרבה הכעס, שכל הסופגניות שנמכרו לנו אינן טריות. מאחר והקנייה התבצעה בשעות הבוקר, ללא ספק מדובר במוצר מיום קודם.
למיטב ידיעתנו, כאשר מדובר במוצר מאפה בעל חיי מדף קצרים, נהוג שלא למוכרו ביום שלמחרת כאילו המדובר במוצר טרי, אלא להשליכו לפח!
עם גילוי העניין, התקשרתי לסניף כרמיאל ושוחחתי עם אחראית המשמרת ע"מ שתדאג להסיר את הסופגניות הקלוקלות ולחדול למכור אותן לציבור. הגב' , שלא הופתעה כלל ועיקר מתלונתי, הציעה לי לסור לסניף ולהחליפן בסופגניות אחרות, כנראה טריות. הודעתי לה שאין בכוונתי להחליפן כלל ועיקר.
על רשת טיב טעם להקפיד הקפדה יתרה ברכישת אמון לקוחותיה, לאחר פרשת הבשר המקולקל הידועה לשימצה לכן תמוהה בעיניי העובדה שהרשת שוב כשלה בממכר מזון לא תקין ללקוחותיה.
לאור החוויה הזאת, הריני להודיעכם שבכוונתי להדיר את רגליי ואת כיסי מרשת טיב טעם לצמיתות
עוגמת נפש סוג הנזק :
תגובת הרשת ופיצוי פתרון נדרש :

טיב טעם שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה