פרטי התלונה

תלונות טיב טעם

תלונות רשתות מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
סירקין גבעתיים כתובת:
גבעתיים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב 29/11 בשעה 21:00 פניתי לסניף טיב טעם בגבעתיים לקניות, לקחתי עגלה ואת כל מה שהייתי צריכה, לאחר מכן ניגשתי למחלקת נקניקים וגבינות וחיכיתי בתור כמו כולם (התור היה די ארוך...) חיכיתי בסבלנות עד שפנתה אליי המוכרת ושאלה מה אני צריכה, ביקשתי ממנה להתחיל עם נקניק מסויים (מוסקובסקיי סרבלט של "מזרע") ובגלל שהנקניק "צר" ביקשתי ממנה שתחתוך לי באלכסון 300 ג"ר, היא מסתכלת אליי עם מבט מצחקק ואומרת לי "אני מצטערת להגיד לך אבל חיכית יותר מידי זמן בשביל זה כי אני לא חותכת באלכסון", שאלתי למה? התשובה הייתה "כי אני לא מוכנה לחתוך לעצמי את האצבעות" שאלתי מה זאת אומרת? והיא בנימה חוצפנית עונה לי "כי אני לא יכולה לחתוך כך" אמרתי לה O.K ושאלתי אם "יש מנהלת משמרת או סניף שאני אוכל לגשת אליו/ה" קיבלתי תשובה ש"לא".
ניגשתי לקופאית עם העגלה ושאלתי אותה אם יש מנהלת משמרת ואיפה היא נמצאת, היא ענתה לי "כן, היא במעדנייה" כלומר זאת בחורה שעבדה צמוד לאותה בחורה חוצפנית ושהיא מנהלת משמרת ושמעה את כל השיחה והויכוח ולא התייחסה גם כששאלתי "מי מנהל משמרת"
ניגשתי לאותה מנהלת משמרת בחורה בשם "אירה" ושאלתי אותה שאם מבחינתה זה בסדר ונורמלי להתייחס כך ללקוחות ואם מגיע לי לקבל יחס ושרות כמו שקיבלתי ולא לקבל שום התייחסות כשאת קוראת לעצמך מנהלת משמרת... היא ענתה לי "מה את רוצה שאני אעשה, יש לי לקוחות אני לא יכולה להתערב" שאלתי "ואני לא לקוחה"
השארתי את העגלה שלי באמצע הסופרמרקט והלכתי.
בחיים שלי לא קיבלתי שרות ויחס שכזה,בזבזתי את זמני לא רק בתור אלא גם על הויכוח, זה עלבון שלא חשתי מעולם, מאוד התאכזבתי וכמובן לא אחזור לסניף זה.
בזבוז זמן ועלבון סוג הנזק :

טיב טעם שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה