פרטי התלונה

תלונות טיב טעם

תלונות רשתות מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהגות לא נאותה של עובדי הסניף טיב טעם באשדוד נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏12 ‏אפריל ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
אשדוד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב, אני ביום חמישי 12-4-2012 נכנסתי לסניף טיב טעם באשדוד על מנת לעשות קניה שבועית שאני עושה מדי שבוע. אני נכנסתי לסניף בערך בשעה 14.00 בצהריים כאשר אני נושאת שקיות מחנות אחרת של מצרכי מזון .לפני כניסה אני הודעתי לשומר בכניסה שיש לי שקיות מחנות אחרתףאך לא ציינתי שזה מוצרי מזון שגם נמכרים בחנות וזאת הייתה טעות תמימה שלי. שומר שאל אם יש לי קבלות ואני עניתי בחיוב וכך נכנסתי לחנות עם שקיות בעגלה.כאשר סיימתי את הקניה שלי , בקופה אני שוב מצהירה על כך שיש לי שקיות מחנות אחרת. הקופאית מתקשרת לקופה ראשית על פי הנוהל ומדווחת על כך. כבר שם אני הרגשתי לא נעים על עניין "גניבה, כביכול.לאחר שאני משלמת ,אני ניגשת לקופה ראשית כדי להסביר שאני בלי לחשוב על זה עד הסוף נכנסתי לחנות עם מוצרי מזון. אחראית שהייתה בקופה ראשית (לא יודעת שמה) אמרה לי בטון מאוד כעוס ורוגזני :"תני לי את השקיות שלך עכשיו". לידי עומד קב"ט של המקום (בחור ישראלי עם קוקו) ואומר שמכיוון שיש חשש שגנבת ,אנחנו נאלצים לבדוק את השקיות. כל הקופה שעומדת ליד הקופה הראשית מסתכלים עלי במבט של "וואו ,יכול להיות שהיא גנבה" . באותו רגע אני מאוד נסערת כי אני אחד מאנשים שבחיים לא נגעתי במשהו שלא שייך לי בכוונה לגנוב. אומנם האנשים בסניף לא יודעים זאת ואין לי ויכוח על כך,אך המצב מאוד עדין והייתי שהעו מתייחסים לכך בעדינות. כפי שידוע לי, עד שהגונב לא נתפס על חם או אין שום הוכחה מצולמת על כך שלקחתי משהו, אין להם שום זכות לבדוק לי את השקיות מחנות אחרת. קבט אומר לי שזאת הייתה אי הבנה וזאת אשמתי בלבד וכל הזמן מראה לי שאנשים שמים את השקיות מחנויות אחרות בקופה ראשית ואני מסכימה איתו לגמרי ומודה בטעות זו, אך כל הרגשה של "גנבת" כאשר אנשים נעצו בי מבטים הייתה איומה. אף אחד לא התייחס לזה באופן עדין וכאשר יצאתי מהחנות, השומר צועק לי שאני אשמה בכך ושאני אפסיק לעשות ממנו אשם. אני לא עניתי כלל ויצאתי מהחנות מושפלת. לאחר מכך כאשר סיפרתי זאת למשפחה שלי, עלו דמעות בעיני כי זה אכן נורא בשבילי כל העניין, לכן אני רוצה להביע תלונה למנהל הסניף מיכאל (כפי שנאמר לי) על כך. אודה להתייחסות
עלבון סוג הנזק :
אני מעוניינת שיצור עמי קשר מיכאל-מנהל הסניף לבירור פתרון נדרש :

טיב טעם שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה