פרטי התלונה

תלונות טיב טעם

תלונות רשתות מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אלימות מילולית מצד הקופאית בשם מירה כלפיי. נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
ז'בוטינסקי פינת ויצמן, מתחם סטאר סנטר, אשדוד כתובת:
אשדוד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאירך 22.6.2012 בשעה 19:00 ערכתי קניות יחד עם בני בן ה7 בסופרמרקט טיב טעם בסניף אשדוד.
כאשר המתנו בתור אל הקופה עובדי הסניף החלו להתכונן לסגירתו, ובין היתר כיבו חלק מהאורות בחנות.
בני, אשר סובל מעיכוב התפתחותי והפרעת קשב, נבהל מכך שהאורות כבו והחל לבכות ולצעוק. לאחר שניסיתי להרגיעו ללא הצלחה הצעתי לו לחכות לי ביציאה עד שאסיים לשלם עבור הקניות. הילד הסכים וניגש לדלת הכניסה במרחק של כעשרים מטרים מהקופה. בשלב מסוים, בעוד אני ממשיכה להמתין בתור, הילד נבהל שמא איבד אותי והחל לצעוק "אמא! אמא!". עניתי לו בקול רם "אני כאן, חמוד. תיכף מסיימת" והנפתי יד כדי שיראה אותי. באותו רגע, קופאית אשר ישבה בעמדת קופה ראשית, אמרה ברוסית את המשפט הבא: "מה היא צועקת, הדפוקה הזאת". כנראה היא לא תיארה לעצמה שאני דוברת רוסית. שאלתי אותה ברוסית האם היא מתכוונת אלי וקיבלתי תשובה חצופה למדי "כן, למה יש לך בעיה?". לאחר מכן שאלתי אותה מה שמה, הקופאית ענתה "מירה", שאלתי את שמה המלא אך היא סירבה למסור לי את שם המשפחה שלה.
יש לציין, כי כל ההתרחשות קרתה לעיני לקוחות ועובדים רבים.
היות ובני המשיך לבכות בבהלה, בחרתי שלא להתעכב בחנות ולהגיש תלונה לאחר מכן בכתב.

אודה לטיפולכם.
עוגמת נפש סוג הנזק :
התנצלות בכתב ובעל פה וטיפול בקופאית ע"י החברה פתרון נדרש :

טיב טעם שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה