פרטי התלונה

תלונות סטימצקי

תלונות ספרים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ספר שנקנה ושולם עבורו לא התקבל- שרות מחפיר ממוכרי ומנהלת החנות-שרות לקחות לקוי נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏05 ‏יוני ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
קניון לב אשדוד כתובת:
תיאור הבעיה:
ברצוני להתלונן כי בתאריך 26/5/2008 רכשתי בחנות סטימצקי בקניון 'לב אשדוד' במסגרת מבצע אחד פלוס אחד של סלקום שני ספרים ואף שילמתי תמורתם 98 ₪ . את הספר הראשון 'לחש הקסמים' של לפיד ליהיא קיבלתי במקום אך את הספר היצ'קוק/טריפו היה חסר להם במלאי כך שעל מנת לא להפסיד את המבצע שילמתי על המקום את הסכום ונאמר לי כי הספר יוזמן עבורי ויתקשרו אלי כאשר יגיע. כעבור 11 ימים בתאריך 5/6/2008 התקשרתי לחנות על מנת לראות אם הספר הגיע. כאשר נאמר לי 'שהספר עדין לא הגיע ושעלי להמתין בסבלנות' שאלתי את המוכרת 'מדוע כל כך הרבה זמן לוקח לספר להגיע כאשר לפני יומיים הזמנתי שני ספרים מרשת book4book ולקח להם בדיוק יומיים להגיע לביתי בדואר מרגע ההזמנה'. המוכרת ענתה לי 'מדוע לא הזמנת את הספר הזה מהם?' עניתי לה 'שרציתי לנצל מבצע של סטימצקי ולכן קניתי מהם'. לא ברור לי מדוע מוכרת בחנות מגיבה בצורה מוזרה שכזו? ומדוע לא הציע להתקשר ולבדוק על מה העיכוב ורק נפנפה אותי בתשובה של 'תמתיני בסבלנות' ושלחה אותי בעצם לרשת אחרת.
אך כאן האירוע לא נגמר. החלטתי באותו רגע לקחת את הטיפול לידי ולהתקשר לשרות הלקוחות של סטימצקי על מנת לברר מדוע יש עיכוב בהגעת הספר. ענתה לי נציגה נחמדה שהסבירה כי החנות הזמינו הספר מההוצאה במקום מחנות אחרת דבר שלא היה צריך להיעשות וכי היא מזמינה עבורי את הספר מהסניף ברמת גן. ביקשתי אף לדבר עם האחראית ולספר לה את קורותיי. נאמר לי כי האחראית תחזור אלי ברגע שתסיים שיחת טלפון קודמת. ובאמת כעבור רבע שעה קיבלתי שיחה טלפון אך לא מהאחראית של שרות הלקוחות כי אם מהחנות 'בקניון לב אשדוד' על הקו הייתה ככל הנראה מנהלת החנות שצרחה עלי 'אנחנו לא אוהבים את הדרך שלך' ומדוע הלכת והתלוננת עלינו בפני שרות לקוחות. הסברתי לה שזכותי להתלונן וכי אם לא הייתי מתלוננת לא הייתי מקבלת את הספר גם כעבור חודשיים כי הספר הוזמן מההוצאה ולא מחנות אחרת כפי שהיה צריך לעשות. המנהלת השיבה כי 'היא יודעת שזה הוזמן מההוצאה וכי זה בסדר ושהיה עלי להמתין בסבלנות'. עניתי שזכותי להתלונן ושזה לא בסדר איך שהתנהגו ובכך נסתיימה השיחה בטון צורם. עלי לציין שהמנהלת לא הסבירה או דיברה אלא צרחה עלי דבר שבהחלט הצליח לגרום לי להלם למספר רגעים. מדוע בכלל מרשה לעצמה אותה גברת להתקשר אלי ולצעוק עלי-האם לא זכותי כלקוחה להתלונן?
מיד התקשרתי שוב לשרות הלקוחות וסיפרתי להם את שקרה. אותה נציגה נחמדה שענתה לי קודם לכן הייתה המומה כאשר סיפרתי לה שהתקשרו מהחנות לצעוק עלי מדוע התלוננתי וביקשה שאכתוב קורותיי בכתב. אני חייבת לציין כי עד כה לא קיבלתי הספר ותודות ליחס המחפיר אין לי עניין לרכוש ספרים נוספים מרשת זו. אבקש כי תטפלו בעניין ותבדקו מדוע לקוחה שהיא ומשפחתה קונים קבועים של סטימצקי צריכה לספוג יחס מחפיר שכזה. חייבת אני לציין כי ככל הנאה הייתה תחלופה של עובדים ברשת זו לאחרונה וכי עד לתחלופה זו הרשת הנ"ל הייתה מצוינת ובעלת יחס אדיב וסבלני ללקוח. בשרות הלקוחות של סטימצקי ביקשו כי העביר להם את תלונתי בפקס אך שלוש פקסים שנשלחו אליהם לא התקבלו. כמו כן העברתי התלונה דרך האינטרט עד כה ללא תגובה.
בכבוד רב
לילך ברכה
טלפון: 08-8655095
עוגמת נפש סוג הנזק :

סטימצקי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה