פרטי התלונה

תלונות סטימצקי

תלונות ספרים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תנאי מבצע לא הוגנים נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏07 ‏ספטמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
באר שבע/ הרצליה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כחודש קנו לי חברותיי שני ספרים ליום הולדתי בסניף ארנה של רשת סטימצקי. אלא שאני גרה רחוק ומגיעה רק אחת לכמה שבועות, ולכן, על אף שאת המתנה עצמה קנו ביום ההולדת, קיבלתי אותה אני רק כמה שבועות לאחר מכן, כשהזדמן לנו להיפגש. זה היה יומיים לפני תום שלושת השבועות הניתנים להחלפת ספר הנקנה ברשת סטימצקי, ולכן מיהרתי יום למחרת - היום האחרון של תקופת ההחלפה - אל הסניף בבאר שבע. שם בחרתי שני ספרים להחלפה כנגד השניים שהיו בידי, אך בקופה התגלה לי כי ערך הספרים שווה כעת כארבעים ש"ח כל אחד. המוכרת הסבירה שלי שהספרים נקנו במבצע שנעשה בחודש אוגוסט בו לאחר שקונים ספר ניתן לקנות קפה מגורען ולקבל ספר נוסף חינם. מבצע זה היה שיך לחודש אוגוסט וכעת יש מבצע אחר, של ספר שני ב-19.90 ש"ח (באמת... מאד שונה מהמבצע הקודם).מאחר והמבצע נגמר, שווי הספר הוא כעת מחצית מערכו, במחיר אשר כביכול נקנה. אני טענתי מול המוכרת שנראה לי לא הוגן שהספר מאבד מערכו במהלך שלושת השבועות שמגיעים לכל לקוח להחליף את הספרים, וכי הוגן יותר היה לו נתנו לי להחליף ספר כנגד ספר ממבחר הספרים שהשתתפו במבצע. משם לא הגיעה ישועתי ולכן פנית לשירות הלקוחות של סטימצקי בטלפון, לאחר המתנה מייגעת ראשונה של עשרים דקות ניתקתי מאחר והיה עלי לצאת מהבית, בניסיון השני להתקשר, שוב אחרי המתנה ארכה, ענה לי נציג חביב שטען כי הנציגה שעוסקת בנושא, יעל, לא נמצאת והקליד לה הודעה במחשב על מנת שתחזור אלי. היא לא חזרה ולכן התקשרתי שוב לאחר 4-5 ימים.הפעם כן הצלחתי לדבר עם יעל. ניסיתי לטעון באוזניה כי הספרים נקנו כמתנה ב-25 באוגוסט ואילו אני קיבלתי אותם רק כמה שבועות אחר כך ולכן כלל לא היה לי סיכוי להגיע ולהחליף את הספר עוד בחודש של המבצע. ושלו היו טורחים לציין זאת על שובר ההחלפה, היתה נחסכת ממני ההגעה לחנות באותו יום ובכלל עוגמת הנפש שסביב הסיפור הזה. היא טענה: "מה, יש לנו כל כך הרבה מבצעים, אם נתחיל לכתוב כל אחד על השובר החלפה לא נגמור עם זה". אז זהו, שלדעתי זה דווקא חשוב, גם אם מצריך מאמץ מצד סטימצקי. יעל טענה בפני שבודאי נאמר בחנות בו נרכשו הספרים לראשונה, במעמד הקניה, כי המבצע תקף רק עד סוף אותו חודש. לי אישית לא נאמר דבר על ידי חברותי. קרוב לודאי משום שעבר זמן רב מאז שקנו את הספרים והן פשוט שכחו מכך, דבר הגיוני מאחר ובחייו של אדם יש מדי פעם עניינים מעט יותר חשובים מאשר פרטי מבצע של סטימצקי... ולכן חשוב לכתוב את הפרטים הללו על השובר!! על מנת שגם מי שמקבל את המתנה, ולא רק מי שקנה אותה, יוכל לדעת בדיוק מה מגיע לו ומה לא מגיע לו. ובייחוד מאחר ונתח שוק גדול מאד מקוני החנות מייעדים את הרכישה למתנה.שלא לדבר על כך שמאד לא נעים לתת לאדם מתנה עם רשימת "הוראות תיפעול".
מוזר הדבר בעיניי שגם אם המבצע נגמר לא מאפשרת החנות ספר כנגד ספר, כפי שקורה ברשתות אחרות, כי בכל זאת, הן בסה"כ מחליפות ספר אחד במלאי באחר, ואין להן שום הפסד מכך. לי לעומת זאת יש כרגע שני ספרים שאיני מעוניינת בהם בבית, ועוד כמעט שעה שבוזבזה על הגעה לחנות ובחירת הספרים ובתןספת למעלה משעה שאבדה בניסיונות ליצור קשר עם מחלקת שירות לקוחות של סטימצקי. אני טענתי בפני אותה יעל כי בגין כל עניינים אלו לדעתי עליהם לנהוג בי לפנים משורת הדין, אך כמובן שהיא היתה רחוקה מלהיות משוכנעת... היא טענה שבדיוק השבוע נערכה ישיבה בנושא והובהר חד וחלק שאין החלפות לאחר תום המבצע ולכן אין סיכוי שאקבל תגובה שונה גם אם תברר עם האחראי עליה, אני התעקשתי שתעשה זאת בכל זאת ותחזור אלי, ו..נחשו מה - כמובן שלא חזרה אלי.
סטימצקי הפגינה פה אטימות מאד לא נעימה אל מול הלקוח, והבהירה בפשטות כי טובת הלקוח אינה מה שעומד אל מול עיניה. חבל, אני לקוחה שקונה לא מעט ספרים ברשת זו. אין ספק שאם לא יטרח מישהו מהם לשנות את דעתי, לא אקנה שם יותר. גם אם לדעתי אין זה הוגן לעשות זאת בסתירה לתקופת ההחלפה, זכותה של החנות להחליט על תנאי מבצע מסוימים, אבל את תנאי המבצע יש להבהיר ללקוחות לא רק בעל פה אלא גם דרך שוברים, על מנת שלא לטרטר לשווא לקוחות. ובכלל, גם אם אלו כללי המבצע - ראיתם לקוח מתוסכל, שחלק מכך נובע מתפקוד לקוי של הרשת? - תנו לו יחס מועדף, זה ישתלם לכם ולו גם יחד.
בתקווה שתודעת השירות בארץ תעלה כמה מדרגות, ובברכת חג שמח,
ר.
גם עוגמת נפש, גם הפסד כספי סוג הנזק :
החלפת הספרים שברשותי בספרים אחרים, 2 כנגד 2. ופיצוי על זמני שבוזבז. פתרון נדרש :

סטימצקי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה