פרטי התלונה

תלונות סטימצקי

תלונות ספרים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי החזרת כספי זיכוי במלואם נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏04 ‏מרץ ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
דרך עכו 192 קרית ביאליק כתובת:
קריון קרית ביאליק סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בשבוע שעבר חגגתי יומולדת בתאריך 26/02 וקנו לי במתנה 2 ספרים בסטימצקי במבצע 1 + 1 כאשר משלמים על היקר מביניהם. במקרה שלי הספר היקר עלה 88 ש"ח . וכמובן שקיבלתי פתק החלפה מתאים . אתמול , כעבור שישה ימים מיום הקנייה , הגעתי להחליף את אחד הספרים שפחות אהבתי "ואלס עם באשיר" שהוא גם היה במקרה היקר מבין השניים - אותו ספר שעלה 88 ש"ח . ולקחתי ספר אחר במקומו , שבמקרה עלה כמעט בדיוק אותו מחיר - 89 ש"ח ושמו "אהבה אסורה בפטרבורג".
כשהגעתי לקופה , להפתעתי הרבה נדרשתי לשלם עליו 47 שקלים נוספים במקום רק 1 שקל בודד . בטענה שהמבצע של 1 + 1 שבו נקנה הספר כבר עבר , ועכשיו כבר חודש חדש - מרץ , ויש מבצע אחר . כששאלתי את מנהל החנות , הוא אמר שאם הייתי בא להחליף את הספר בחודש פברואר , אז הייתי משלם רק 1 שקל בודד . להזכירכם , הספר נקנה ב26 בפברואר בעוד שבחודש זה רק 28 ימים , ואם לא די בכך , שאלתי את מי שקנה לי את המתנה אם אמרו לו משהו כזה בנוגע להחלפת ספרים לאחר חודש פברואר , וכמובן שלא אמרו לו כלום , ואם לא די בכך - אז גם לא מצויין שום דבר בנוגע לזה בפתקית ההחלפה .
הרי אם הייתי יודע שאצטרך להוסיף כל כך הרבה כסף , תמורת ספר שעולה בהפרש של 1 שקל בודד , הייתי ממהר להחליפו בזמן . אחרי הכל - זאת מתנת יומולדת , ואין זה ראוי שאני אשלם עבורה .
לדעתי זה פשוט לגלוג בפנים של הקונה , תוך ניצול אנשים תמימים ולקיחת כספם.
חשוב לי לציין שמנהל החנות דיבר אליי יפה , וטיפל בי כראוי ואין לי שום תלונה לגבי עובדי החנות , אלא אך ורק נגד הנוהלים של חברת סטימצקי .
עוגמת נפש ו סוג הנזק :
החזרת הכסף , וכל העולה על רוחם של מנהלי סטימצקי פתרון נדרש :

סטימצקי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה