אי החזרת כספי זיכוי במלואם |
נושא התלונה: |
יום רביעי 04 מרץ 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
דרך עכו 192 קרית ביאליק |
כתובת: |
קריון קרית ביאליק |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בשבוע שעבר חגגתי יומולדת בתאריך 26/02 וקנו לי במתנה 2 ספרים בסטימצקי במבצע 1 + 1 כאשר משלמים על היקר מביניהם. במקרה שלי הספר היקר עלה 88 ש"ח . וכמובן שקיבלתי פתק החלפה מתאים . אתמול , כעבור שישה ימים מיום הקנייה , הגעתי להחליף את אחד הספרים שפחות אהבתי "ואלס עם באשיר" שהוא גם היה במקרה היקר מבין השניים - אותו ספר שעלה 88 ש"ח . ולקחתי ספר אחר במקומו , שבמקרה עלה כמעט בדיוק אותו מחיר - 89 ש"ח ושמו "אהבה אסורה בפטרבורג".
כשהגעתי לקופה , להפתעתי הרבה נדרשתי לשלם עליו 47 שקלים נוספים במקום רק 1 שקל בודד . בטענה שהמבצע של 1 + 1 שבו נקנה הספר כבר עבר , ועכשיו כבר חודש חדש - מרץ , ויש מבצע אחר . כששאלתי את מנהל החנות , הוא אמר שאם הייתי בא להחליף את הספר בחודש פברואר , אז הייתי משלם רק 1 שקל בודד . להזכירכם , הספר נקנה ב26 בפברואר בעוד שבחודש זה רק 28 ימים , ואם לא די בכך , שאלתי את מי שקנה לי את המתנה אם אמרו לו משהו כזה בנוגע להחלפת ספרים לאחר חודש פברואר , וכמובן שלא אמרו לו כלום , ואם לא די בכך - אז גם לא מצויין שום דבר בנוגע לזה בפתקית ההחלפה .
הרי אם הייתי יודע שאצטרך להוסיף כל כך הרבה כסף , תמורת ספר שעולה בהפרש של 1 שקל בודד , הייתי ממהר להחליפו בזמן . אחרי הכל - זאת מתנת יומולדת , ואין זה ראוי שאני אשלם עבורה .
לדעתי זה פשוט לגלוג בפנים של הקונה , תוך ניצול אנשים תמימים ולקיחת כספם.
חשוב לי לציין שמנהל החנות דיבר אליי יפה , וטיפל בי כראוי ואין לי שום תלונה לגבי עובדי החנות , אלא אך ורק נגד הנוהלים של חברת סטימצקי .
|
עוגמת נפש ו |
סוג הנזק : |
החזרת הכסף , וכל העולה על רוחם של מנהלי סטימצקי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|