פרטי התלונה

תלונות סטימצקי

תלונות ספרים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פקיעת תוקף כרטיס מתנה נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
ביום 1.4.07 קיבלתי כרטיס מתנה לקניות בסטימצקי בשווי 1000 ש"ח. הכרטיס הוצא בחנות בקניון רמת אביב ביום 29.3.07
בשנה האחרונה ערכתי מספר קניות בחנויות סטימצקי שונות בארץ.
כשחזרתי לפני מספר חודשים לקנות שוב ספרים בחנות בקניון בירושלים, סרבו לכבד את הכרטיס בטענה שתוקפו פג ואף סרבו למסור לי מהי היתרה. לא ניתן היה ליצור קשר אישי עם אף אחד ממנהלי החנות.
בבירור שערכתי באינטרנט נמסר לי כי היתרה כיום היא 526.70 ש"ח וכי תוקף הכרטיס פג ביום 26.4.08

שאלותי: מדוע יש להגביל תוקפו של כרטיס מתנה? אם התוקף מוגבל, יש ליידע את נותני הכרטיס (ולא רק באותיות קטנות מאחורה). הרי אין מדובר במבצעים או במתנות שהחנות יזמה, אלא בכסף מזומן שבעלי החנות קיבלו על מנת שאממש
זכותי לקנות ספרים בסכום זה.

אבקש לזכות את נותני הכרטיס ביתרה, שכן מדובר בסכום גבוה ביותר. אין סיבה שבעלי החנות ירוויחו מכך שאני לא הספקתי לבזבז את כל הסכום בשנה אחת.
מבחינה מעשית, שילמתי עבור הספרים שקניתי בסטימצקי בסכום הגבוה מפי שניים מערכם (ז.א. שלמתיי 1000 ש"ח על ספרים שערכם היה 473.30 ש"ח).

מבחינתם של בעלי סטימצקי, הכל כתוב מאחורי הכרטיס. לי כצרכן, המגבלות שבו דרקוניות. גם נותני המתנה לא היו מודעים למגבלות שבה, ולא הדגישו בפניהם שהכרטיס טוב לתקופה מוגבלת. מה ניתן לעשות כיום? מספרו של הכרטיס 8238342190653376
כספי סוג הנזק :

סטימצקי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה