פרטי התלונה

תלונות סטימצקי

תלונות ספרים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מחפיר ומזלזל שגובל בעוגמת נפש!!!! נושא התלונה:
‏יום שישי ‏01 ‏מאי ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
חובבי ציון 7 פ"ת+קניון אבנת פ"ת סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הגעתי לשתי החנויות הנ"ל במטרה לרכוש מוצר באמצעות כרטיס מתנה. לתדהמתי, המוכרת רונית בסניף הקניון הגדול טענה שהמכונה לא מצליחה לקרוא את הכרטיס( וזאת למרות שביררתי את יתרתו והתוקף שלו לפני כן באמצעות מוקד המענה הקולי) וכשביקשתי ממנה להתקשר על מנת להוכיח לה שאכן קיימת בו עדיין יתרה, היא ביטלה את בקשתי בטענה שהיום יום שישי ואין לה זמן אליי (למרות שבירור היתרה היא פעולה אשר אורכת כדקה בלבד!!!) . מיותר לציין שהיחס שלה פגע בי מאוד והותיר אותי כועסת והמומה.כשהגעתי לסניף ברחוב חובבי ציון בפ"ת של החברה מוכרת בשם אסנת וביקשתי לרכוש מוצר, היא טענה שהכרטיס לא עובר ולא התייחסה אליי מעבר לכך, אלא המשיכה לקרוא בספר שלה. מקווה לתגובתכם הראויה במהירות ומבקשת בכל לשון של בקשה- אל תקנו מהם ואל תפרנסו אותם יותר!!!!!
עלבון סוג הנזק :
פיצוי כספי הולם+התנצלות פתרון נדרש :

סטימצקי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה