פרטי התלונה

תלונות סטימצקי

תלונות ספרים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לא מכבדים כרטיס פרסקל שהנפיקו נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏06 ‏מאי ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
קניון ערים כפר סבא כתובת:
קניון ערים כפר סבא סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בקניון ערים בכפר סבא חנות סטימצקי הוציאה בצמוד לחנות דוכן בכדי לפתות לקוחות.
אני קיבלתי ליום הולדתי כרטיס פרסקל שניתן למימוש רק בסטימצקי.
כאשר רציתי לרכוש מוצרים מן הדוכן עם כרטיס זה נאמר לי שלא ניתן לעשות זה.
פניתי למוכר בתוך החנות, הוא טען שהוא האחראי ושבעיה זו חזרה על עצמה כבר היום.
הוא דיבר בזילזול רב ולא נתן לי מענה מספק לבעיה. הצעתי לו מספר חלופות לחשוב מחוץ לקופסא אך הוא לא הסכים בשום אופן לשמוע.
את הכרטיס השארתי שם בשל כעסי הרב.
עוגמת נפש סוג הנזק :
לכבד את כרטיסי השי שהם מנפקים פתרון נדרש :

סטימצקי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה