פרטי התלונה

תלונות סטימצקי

תלונות ספרים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהגות לא הולמת של מוכרת נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏21 ‏יולי ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
קניון הדרים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בכל פעם שאני מגיעה לקניון הדרים בת שלי (בת 9) שהיא ילדה מכוננת וקוראת המון, נכנסת לסטימצקי, רואה ספרים ובוחרת לה ספר חדש בזמן שאני עושה קניות. זה הפך להיות "טקס".
היום שנכנסנו לסטימצקי, מוכרת בחנות בשם חיה גירשה אותנו מהחנות במילים "אין להסתכל על הספרים, אסור לגעת, זה לא ספריה פה", שניסיתי להסביר לה שילדה בוחרת לעצמה ספרים נאמר לי ש"זו המדיניות של רשת, אפשר רק לקנות, אסור לראות". נשארנו המומים מתוקפנות וחוסר הגיון בנאמר.
עידוד קריאה אצל ילדים קטנים הוא מסימה כו חשובה. בחנות הזו קנינו כל כך הרבה ספרים, וספרים טובים ויקרי ערך, זו חנות הקרובה ביותר אלינו (אנו גרים בכפר יונה). אני מבקשת בכל לבי להסביר למוכרת חיה, לא שמתי לב לשם משפחה, שזו לא הצורה של התיחסות. ילד, וגם מבוגר, לא יכול לבחור ספר בלי להחזיק אותו בידיים, לדפדף, לקרוא ולהתענין. אני לא מדברת על ספרי ילדים קטנים וסידרות. בת שלי קוראת ספרי נוער, אנציקלופדיות ומתעניינת בדברים רבים. חבל, יצאנו המומות בלי ספר.
לא קנינו ספרים סוג הנזק :
להסביר למוכרת את כללי התנהגות פתרון נדרש :

סטימצקי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה