פרטי התלונה

תלונות סטימצקי

תלונות ספרים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכתב תלונה - קנית ספר בקניון חיפה נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏21 ‏יולי ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשתי אתמול 21.7.09 (רצ"ב קבלה) בקניון חיפה ספר ילדים - אוצר ספורים לפי השנה קוד 012290598
שווי הספר כ 79 ₪.

שילמתי בעבור הספר באמצעות שובר הנחה שקיבלתי ממפעל הפיס ע"ס 30 ₪ (ניתן להשתמש בשובר בקניה מעל 60 ₪ - ללא מבצעים)
ואת ההפרש עס 49 ₪ שילמתי בכרטיס אשראי.

שביקשתי לקבל שובר החלפה נדהמתי לגלות שאת פתק ההחלפה אני יקבל ע"ס 49 ₪ ולא הסכום המלא 79 ₪.
ששאלתי את המוכרת מדוע אני לא מקבלת את סכום הספר המלא קיבלתי תשובת סתמית ותוקפנית לעיני מס' אנשים שהיו בסניף - "כי זה רק מה ששילמת".

לא ברורה ולא מוקבלת עלי תשובה זו לחלוטין !!!! הרי את שובר ההנחה שקיבלתי ממפעל הפיס אתם מקבלים עליו מכיר מלא (או בהסדר שיש לכם מולם)
האם היתי משתמשת בתוי קניה לא היתי מקבלת פתק החלפה כי לא שילמתי כלום??!!

אני מאוד מאוד מאוכזבת מיחס של העובדות שלכם ובתשובות הסתמיות והלא עיניינות והמזלזלות שהרי אני קונה באופן קבוע את כל ספרי הילדים
אצלכם (כמובן שאחרי המקרה שקרה לי אתמול אני גם לא יכנס יותר לחניות סטימצקי - ובפרט לקניון חיפה, ומה גם שאני מעבירה זאת הלאה)

אודה לכם לבדוק את העניין בדחיפות, עלי לתת את הספר מתנה ביום שישי הקרוב 24.7.09 ואני מבקשת לקבל שובר החלפה מתאים ע"ס 79 ₪.
אנא בדיקתכם
כספי סוג הנזק :
פתק החלפה עס 79 ש"ח פתרון נדרש :

סטימצקי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה