|
|
|
|
|
|
שירות לא הוגן |
נושא התלונה: |
יום שלישי 04 אוגוסט 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
קניון גבעת שמואל |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
ביום שישי 31.7.09 ביקשתי בטלפון מחנות סטימצקי בגבעת-שמואל לשמור עבורי 2 ספרים : מעשה בטבעת , ויומנה של גיישה. המוכרת אמרה לי בטלפון שמחיר 2 הספרים הוא 114 ש' , במבצע של ספר שני ב - 20 ש'. אמרתי למוכרת שאבוא לקנות את הספרים בשבוע הבא. ביום שני 3.8.09 התקשרתי שוב לחנות כדי לוודא שהספרים שמורים עבורי, וביום שלישי 4.8.09 הגעתי כדי לקנות אותם. לתדהמתי נדרשתי לשלם 182 ש'. המוכרת טענה שהמבצע הסתיים ביום ראשון. אמרתי למוכרת שהובטח לי מחיר של 114 ש' ואם הייתי יודע שהמבצע מסתיים ביום ראשון בוודאי שהייתי מגיע ביום זה, או מוסר את פרטי כרטיס האשראי שלי.
הוספתי שזה לא עניין הכסף ואני מוכן לשלם עבור הספרים גם 500 ש' אבל במקום אחר. מה שהפריע לי זה חוסר ההגינות !!!
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
סטימצקי שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|