פרטי התלונה

תלונות סטימצקי

תלונות ספרים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לסטימצקי באינטרנט אין שרות לקוחות טלפוני וגם לדואר אלקטרוני לא מגיבים נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
באינטרנט כתובת:
באינטרנט סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הזמנתי מספר ספרים. לא קיבלתי אותם אך חוייבתי בתשלום. (הזמנה 4721521 )
פניות לשרות הלקוחות בדואר אלקטרוני - מדי מספר ימים כבר 3 שבועות - לא נענות
אין להם טלפון. באתר לא מפורסם מספר, ושרות הלקוחות הטלפוני של סטימצקי לא מטפל בעניני סטימצקי באיטרנט אלא מפנה לדואר האלקטרוני [email protected] שממנו פשוט אין מענה.

עדכון: הספרים שכבו כחודש בסניף הדואר המקומי שפשוט לא שלח הודעה. רק ב20.12, אחרי חודש (!) קיבלנו סוף סוף תשובה מסטימצקי שבה מסרו לנו את מספר המשלוח ואז בררנו באתר הדואר וקיבלנו את הספרים.

חוסר האפשרות ליצור קשר עם אתר סטימצקי לא סביר. דואר אלקטרוני הוא פתרון מצוין (אם עונים לו) אך לא יתכן שיהיה מסלול גישה יחיד. לא פקס, לא טלפון, לא כתובת לדואר רגיל. כלום.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פרסמו מספר טלפון ופקס לשרות לקוחות. ענו לדואר אלקטרוני תוך פחות מחודש... פתרון נדרש :

סטימצקי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה