פרטי התלונה

תלונות סטימצקי

תלונות ספרים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי אספקת לוחות שנה במועד והתנערות מאחריות נושא התלונה:
כץ קארין שם/כינוי:
‏יום שישי ‏20 ‏אוגוסט ‏2010 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
הזמנתי לוח שנה עם תמונות משפחתיות כמתנת חג בתאריך 22.8.10 כאשר צנאי ההזמנה הם כי הלוחות יסופקו בתוך 10 ימי עבודה
בתאריך 30.8 קיבלתי מייל שהספרים מחכים בחנות המבוקשת , ניגשתי לחנות שלוש פעמים אך הספרים לא הגיעו . חזרתי בחמישי האחרון בתאריך 2.9.10 ואין לוח לקחתי את מס הטל של שירות הלקוחות והתחלתי לטלפן לשאול היכן הלוח
בחנות - הם לא אחראים .
שירות הלקוחות קיבל ממני הודעה כל יום אפילו פעמיים ביום וכל הזמן טען אנחנו נחזור אלייך
ביום ראשון חזרו אליי לראשונה - שאלו מה קרה ואמרו שיבדקו ויחזרו אליי
לא חזרו
בעצם מעולם למרות תחנוניי לא חזרו אליי מיוזמת סטימצקי .
ביקשתי לשוחח עם מנהל שירות - אמרו שיחזרו אליי
היום לאחר שהמתנתי ממקום 11 ועד מקום 1 בשירות הלקוחות קיבלתי מאדון אלכס (שהבטיח שהוא באמת יחזור אליי ולא חזר )
את הבשורה כי לוחות לא יהיו לחג
אם כן , לא עמדתם בתנאי העסקה , פגעתם בזכויותיי ושלא נדבר בכבודי
העסתקם אותי סביב השעון בטלפונים והודעות מייל
ומה ?
ביקשתי לבטל ... אלכס סרב .
מצטערת חברים ! הבטחתם עשרה ימים לא עמדתם במשימה .
נסעתי שלוש פעמים לחנות ושילמתי זמן טלפון רב
עלות הלוח כבר אינה 79.90 אלא הרבה יותר

היום אחרי שאלכס ניתק אותי מיוזמתו כי סירבתי לנתק עד שאקבל מנהל שירות
הוא הבטיח שיחזרו ליי-
ונחשו מה ? לא חזרו
אני על הלוחות שילמתי בכרטיס האשראי , אין לי מתנה לחג ראש השנה
ואתם כחברה אחראית , ציבורית , שיווקית וכו וכו גורמים לאכזבה בקרב הלקוחות דווקא בראש השנה
אני דורשת תשובה והבהרה להתייחסות המבזה ובהקדם .
והפעם ברשותכם, לא מאלכס !



ועוגמת נפש סוג הנזק :
אספקת המוצר עד מחר בצהריים פתרון נדרש :

סטימצקי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה