פרטי התלונה

תלונות סטימצקי

תלונות ספרים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סירוב להחלפת מוצר פגום וסירוב להחזר כספי נושא התלונה:
לייבמן יבגני שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
מתחם G ראשל"צ סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום
רכשתי מכשיר ספר אלקטרוני e-vrit בסניף סטימצקי במתחם G בראשל"ץ
לאחר שהגעתי הביתה ופתחתי את המכשיר, הסתבר שהתצוגה פגומה. הכיתוב דהוי וכפתור דפדוף כדימה מגיב בקושי.
לאחר שבוע מתאריך הקניה הגעתי לסניף שבו נקנה המכשיר וביקשתי לקבל מכשיר תקין.
התשובה שקיבלי היתה שלילית. הפנו אותי לניו-פאן (חברה הנותנת אחריות על המכשיר) בטענה שפתחתי את האריזה והיה שימוש במכשיר.
אז איך הייתי לראות בכלל אם הוא עובד? דרך קופסת קרטון עם ניילון אטום?
ואיך הייתי רואה אם הוא בכלל עובד בלי להפעיל אותו?
בכל חנות נורמלית מחליפים במקום באם המוצר פגום. יש לי את כל הקבלות ואני דורש החלפה מיידית של המכשיר!
לא עברו שבועיים מאז הקניה. כל הקבלות בידיי. לא היה שום שימוש במכשיר ולא נגרם לו שום נזק. כמו שהוא נפתח מאריזה, כך הוא הוחזר לחנות.
מנהלת הסניף עמדה על שלה וטענה כי האריזה פתוחה, והיה שימוש במכשיר והיא לא יכולה להחליף אותו ולא לתת זיכוי כספי.
איך אפשר לראות אם המכשיר עובד בלי לפתוח את האריזה, כנראה רק היא יודעת.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפה מייתית במכשיר תקין או החזר כספי מלא פתרון נדרש :

סטימצקי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה