פרטי התלונה

תלונות גלי

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה גלישעות פתיחה גלי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס זלזולי ללקוח נושא התלונה:
טליסמן  אלכסנדר שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏02 ‏ספטמבר ‏2015 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 18.04.2015 קניתי נעלים האש פאפיס לסניף של רשת גלי שנמצא בקריון שבקרית ביאליק.
נעלי אלגנט עם סוליה עם כרית אורטופדי.
לאחר שלושה חודשים ,הרגשתי כאבים בעקב,ראיתי סוליה התפוררה לגמרי.
ניסיתי כשבוע להתקשר לסניף ,איפה שקניתי נעלים ,אבל זה היה ללא הועיל. נאלצתי להגיע לסניף ,לתת את הנעלים לבדיקה.
הוסבר לי בדיקה אקח שבועיים. אחר שעברו שבועיים,הגעתי שוב בחנות ,ולא קיבלתי שום תשובה איפו נעלים ,ואז התקשרתי לשירות לקוחות.
חוזרות אליי אחרי שבוע והבטיחו לי שאני אקבל נעלים חדשים ,כי אין אפשרות להחליף סוליה. לאחר שבוע קיבלתי טלפון מחנות ,ואמרו לי שמחכה לי בחנות חבילה.
הגעתי לחנות פתחתי חבילה,ראיתי שם נעלים שלי ישנים וסוליות פשוטות ,לא אורטופדים. וגם הסוליות היו קרועות,סוג ב.
לאחר שיחה חוזרת עם שירות לקוחות ,הסבירו לי שזה מה שיש,וזה מקסימום שאפשר לעשות בישבילי.
אני חושב שלחברה כמו גלי לתת שירות כזה בושה.

******ן אלכס
052*******
כספי סוג הנזק :

גלי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה