|
|
|
|
|
|
גלי איכות נעלים ושירות לקוחות לא זמין ולא חוזר להודעות |
נושא התלונה: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
רכשתי נעל בגלי של האש פאפיס בעלות של כמעט 300 שח . אחרי פחות מחצי שנה נקרעה . הלכתי לחנות בתל חנן והמוכרת אמרה שהם לא אחראים לנעל אחרי חצי שנה .התקשרי לשרות לקוחות במשך שבועיים . הם לא עונים מפנים להשארת הודעה ולא חוזרים . גם באתר שלהם לא באמת מתאפשרת פנית לקוח וזה מפנה לאתר שלא ניפתח . לאור נסיוני והתלונות שאני רואה כאן לא ממליצה לקנות בגלי
|
בזבוז זמן |
סוג הנזק : |
החלפת נעל או תיקונה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
גלי שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|