פרטי התלונה

תלונות גלי

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה גלישעות פתיחה גלי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נעליים קרועות שגלי לא יכולה לתקן וגם לא רוצה להחזיר כסף או נעליים חדשותd נושא התלונה:
גולסט מישל שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏04 ‏מרץ ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
מרכז ביג באר שבע כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
אני פונה אליכם לאחר שהתייאשתי מהטיפול של נעלי גלי בבעיה שצצה בנעליים שלהם.
אני לקוחה קבועה של נעלי גלי .
עד היום לא היתה לנו בעיה מיוחדת עם הנעליים שלהם.

בחודש נובממבר 2006 קנינו אני אחותי ואמא שלי 3 זוגות נעליים בחנות גלי בבאר שבע במרכז ביג.
זוג אחד של לי קופר תמורת סך של כ- 300 ₪.הזוגות השניים בסך של כ – 200 ₪ כל זוג.
הסוליה של זוג נעלי לי קופר נקרעה לחלוטין בתוך הנעל בצדדים, לגבי הנעליים של אחותי 2 הסוליות יצאו ממקומן.
לפני כחודש נמסרו שני זוגות הנעליים לחנות גלי בבאר שבע במרכז ביג ושם הודיעו כי יעבירו את הנעליים למפעל ותוך שבוע עד 10 ימים יודיעו לנו מה עלה בגורלן.
מאחר ולא שמענו תגובה כלשהי גם לאחר שבועיים התקשרנו שוב אל חנות גלי בבאר שבע ושם נתבשרנו כי זוג 1 עדיין לא הגיע ולגבי הזוג השני נאמר לנו כי הנעליים חזרו ללא תיקון ולכן נאלצו לשלוח שוב את הנעליים למפעל והם יחזרו תוך 4 ימים.
לבינתיים עברו עוד שבועיים והנעליים לא הגיעו. החלטנו לדבר עם חנה, מנהלת חנות גלי במרכז ביג בבאר שבע . כשדיברנו איתה היא אמרה שהנעליים חזרו והם שוב ללא תיקון כי מהמפעל החליטו שהן לא ניתנות לתיקון. אחרי כל הטרטור הזה של במשך כמעט חודש המנהלת הציעה לתת לנו זיכוי לרכישת נעליים בחנות גלי בסך של 100 ₪, זאת לאחר שנאמר לה שהנעליים ניקנו ב300 ₪. לטענתה זה מה שהרשת מחזירה עפ"י חוק.
הבהרתי שאינני מרוצה מהתגובה ונראה לי כי אם הם לא יכולים לתקן את הנעליים וטרטרו אותי במשך חודש על החברה לספק לנו זוג נעליים חדשות, או לתת זיכוי בסכום שניקנו הנעליים. התשובה הייתה שזה מה שהם יכולים לעשות.




כל הטרטור הזה במשך כל החודש נסיעה לחנות, הוצאת סכומי כסף על מוניות הלוך וחזור מספר פעמים, המתנה של דקות ארוכות על הקו כמה פעמים על מנת שיחפשו לי בחנות את הנעל והעובדה שהסתובבתי כל החורף כמעט בלי המגף לא הזיז למנהלת החנות.
אני ממש מאוכזבת מהיחס, מהשרות ומחברה כל כך גדולה כמו "גלי" שלא מסוגלים לטפל בנעליים שהם בעצמם מייצרים ומוכרים.
(סביר להניח שאני, משפחתי והקרובים אליי כבר לא נפקוד יותר את רשת חנויות גלי בגלל דרך טיפולם בנדון).

בתודה ,
מישל טייר
בזבוז זמן ועוגמת נפש סוג הנזק :
שיחזירו לי את סכום הכסף שנקנו הנעליים או נעליים חדשות פתרון נדרש :

גלי שירות לקוחות

, תגובה:
צוות שירות לקוח שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
התשובה נשלחה ישירות לדואר אלקטרוני של הלקוח. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה