פרטי התלונה

תלונות גלי

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה גלישעות פתיחה גלי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נעליים שגלי לא יכלו לתקן ולא רוצים לתת זיכוי או נעליים חדשות נושא התלונה:
גולסט מישל שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏04 ‏מרץ ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
מרכז ביג באר שבע כתובת:
ביג סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

אני פונה אליכם לאחר שהתייאשתי מהטיפול של נעלי גלי בבעיה שצצה בנעליים שלהם.
אני לקוחה קבועה של נעלי גלי .
עד היום לא היתה לנו בעיה מיוחדת עם הנעליים שלהם.

בחודש נובמבר 2006 קנינו אני אחותי ואמא שלי 3 זוגות נעליים בחנות גלי בבאר שבע במרכז ביג.
זוג אחד ( שלי ) תמורת סך של כ- 300 ₪.הזוגות השניים בסך של כ – 200 ₪ כל זוג.
הסוליה של זוג 1 נקרעה לחלוטין בתוך הנעל בצדדים, לגבי הנעליים של אחותי 2 הסוליות יצאו ממקומן.
לפני כחודש נמסרו שני זוגות הנעליים לחנות גלי בבאר שבע במרכז ביג ושם הודיעו כי יעבירו את הנעליים למפעל ותוך שבוע עד 10 ימים יודיעו לנו מה עלה בגורלן.
מאחר ולא שמענו תגובה כלשהי גם לאחר שבועיים התקשרתי שוב אל חנות גלי בבאר שבע ושם נתבשרתי כי זוג 1 עדיין לא הגיע ולגבי הזוג השני נאמר לי כי הנעליים חזרו ללא תיקון ולכן נאלצו לשלוח שוב את הנעליים למפעל והם יחזרו תוך 4 ימים.
לבינתיים עברו עוד שבועיים והנעליים לא הגיעו. החלטתי לדבר עם חנה, מנהלת חנות גלי במרכז ביג בבאר שבע . כשדיברתי איתה היא אמרה שהנעליים חזרו והם שוב ללא תיקון כי מהמפעל החליטו שהן לא ניתנות לתיקון. אחרי כל הטרטור הזה של במשך כמעט חודש המנהלת הציעה לתת לי זיכוי לרכישת נעליים בחנות גלי בסך של 100 ₪, זאת לאחר שנאמר לה שהנעליים ניקנו ב300 ₪. לטענתה זה מה שהרשת מחזירה עפ"י חוק.
הבהרתי שאינני מרוצה מהתגובה ונראה לי כי אם הם לא יכולים לתקן את הנעליים וטרטרו אותי במשך חודש על החברה לספק לנו זוג נעליים חדשות, או לתת זיכוי בסכום שניקנו הנעליים. התשובה הייתה שזה מה שהם יכולים לעשות.
כל הטרטור הזה במשך כל החודש נסיעה לחנות, הוצאת סכומי כסף על מוניות הלוך וחזור מספר פעמים, המתנה של דקות ארוכות על הקו כמה פעמים על מנת שיחפשו לי בחנות את הנעל והעובדה שהסתובבתי כל החורף כמעט בלי המגף לא הזיז למנהלת החנות.
אני ממש מאוכזבת מהיחס, מהשרות ומחברה כל כך גדולה כמו "גלי" שלא מסוגלים לטפל בנעליים שהם בעצמם מייצרים ומוכרים.
(סביר להניח שאני, משפחתי והקרובים אליי כבר לא נפקוד יותר את רשת חנויות גלי בגלל דרך טיפולם בנדון).


בתודה מראש,

מישל טייר , לקוחה מאוכזבת
באר שבע
עלבון, עוגמת נפש ו סוג הנזק :
החזר נעליים חדשות או החזר כספי בשווי הנעליים שהוחזרו פתרון נדרש :

גלי שירות לקוחות

, תגובה:
צוות שירות לקוח שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
התשובה נשלחה ישירות לדואר אלקטרוני של הלקוח. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה