|
|
|
|
|
|
התנערות מאחריות< |
נושא התלונה: |
יום שלישי 08 מאי 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
רמלה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
לפני כ-5 חודשים רכשתי נעלי ספורט מסוג FLIGHT שחורות כמתנה לאבי.
לאחר כשלושה חודשים עור הנעליים התנתק מהסולייה (שגם היא החלה להתפורר) ומאז לא היו בשימוש.
פניתי לסניף גלי ברמלה וביקשתי שיתקנו את הנעליים או לחלופין יתנו לי זוג חדש.
גלי , כיאה לחברה וליחס "הישראלי" המגעיל והמזלזל נענתה בשלילה בטענה כי עבר זמן רב מרגע הרכישה ( חשוב לציין אבי פנסיונר והשימוש בנעליים היה לצורך יומיומי).
אני ומשפחתי קונים קובעים ברשת גלי,צר לי לגלות שהנעליים שנקנו מחברה אמינה
ובמיטב כספי נהרסות בקלות . יש לציין שלא נעשה בהם שימוש חריג שיכול לגרום לבלאי גבוה. אבקש לקבל את כספי בחזרה או להחליף את "הנעליים" ( אם אפשר לקרוא למה שרכשתי נעליים) לחדשות ללא חיוב.
.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
החלפת נעליים לחדשות ללא חיוב או פיצוי בשוווי הנעליים |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
גלי שירות לקוחות
, תגובה:
|
צוות שירות לקוח |
שם ותפקיד: |
שלום רב, |
תגובה: |
התשובה נשלחה ישירות לדואר אלקטרוני של הלקוח. |
פתרון: |
|
|
|