פרטי התלונה

תלונות גלי

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה גלישעות פתיחה גלי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נעלים נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏01 ‏מאי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ראשון מערב כתובת:
במתחם הום סנטר סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כחמישה חודשים רכשתי עבור בעלי שני זוגות של נעלי בריל שמחירן מאות שקלים האחת,בידיעה שמדובר בנעל איכותית. לפני כשבועיים גילינו שכל הסוליה מתפוררת. ניגשתי עם הנעליים לחנות שם נאמר לי שהאחריות היא על 3 חודשים בלבד.ביקשתי בכל זאת לבדוק ולאחר שבוע אמר לי רוני (מההנהלה שם) כי
נראה להם שבעלי עובד עם חומרים כימיים שגרמו לנעל להיראות כך..... בעלי-מובטל! וגם כשעבד הוא איש אחזקה. וזו נראית לי התחמקות מטיפול
כספי סוג הנזק :
תיקון או החלפת הנעל פתרון נדרש :

גלי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה