|
|
|
|
|
|
טיפול לקוי בסחורה פגומה |
נושא התלונה: |
יום שישי 18 מאי 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
דרך בר יהודה 147 |
כתובת: |
נשר |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
שלום,
רכשתי זוג נעליים לבני בחנות "גלי" סניף נשר. לאחר כחודש שימוש הנעליים התפרקו לגמרי (שתי הסוליות כך שהמדרסים "נשפכו" דרכן החוצה). כאשר באתי להחליף, הפתרון שהוצע לי היה כרוך בהמתנה ממושכת, ולכן לא היתה לי ברירה אלא לקנות מוצר חלופי. שלחתי מכתב למנהל הסניף (אשמח לצרף קובץ) ובו אני דורש החזר כספי של המוצר החלופי שקניתי בחנות מתחרה. צירפתי כמובן קבלה רלוונטית בסך 160 ש"ח.
בתודה מראש,
תמיר לוי.
|
כמובן גם בזבוז זמן ועגמת נפש |
סוג הנזק : |
החזר כספי של קניה חלופית |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
גלי שירות לקוחות
, תגובה:
|
צוות שירות לקוח |
שם ותפקיד: |
שלום רב, |
תגובה: |
התשובה נשלחה ישירות לדואר אלקטרוני של הלקוח. |
פתרון: |
|
|
|