פרטי התלונה

תלונות גלי

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה גלישעות פתיחה גלי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נעלי ספורט שנשלחו לתיקון לאחר פעמיים - ועכשיו לא מתאימים לילד נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏30 ‏מאי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
(מתחם עמק סנטר - מרחביה כתובת:
סניף העמק סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 28/1/07 קניתי בסניף גלי 2 זוגות נעלי ספורט לילד בן 3.
לאחר חודשיים שהילד נעל אחד מהזוגות נקרע- החזרתי לחברה לאחר שבועיים אמרו שאני יכולה לקחת זוג חדש. לאחר חודש הגעתי לחנות לבחור זוג חדש, ובמקביל שהנעליים היו בחנות (הנעליים הישנות) נפתחו הזוג השני שרכשתי, באותו יום שניגשתי לקחת נעליים חדשות החזרתי את הזוג השני לתיקון בגלי, בתאריך 23/4/07 נשלחו הנעליים לתיקון לאחר שבוע וחצי הגעתי לקבל לאחר תיקון והנעל נראתה לא אסתטית ולא תוקנה כראוי , נשלחה שוב לחברה ב30/5/07 הגעתי שוב לחנות והנעליים חזרו כמו בפעם הקודמת מלאה בדבק ולא יפה לעין והפרט הכי חשוב המידה כבר לא התאימה לילד מדובר בילד בן 3 שעכשיו נמצא בתהליך הגדילה, השארתי את הנעליים בחנות והלכתי, המוכרת אמרה שמנהלת החנות תחזור אליי מאז עבר שבוע אף אחד לא חזר אליי והנעליים נותרו בחנות , יצאתי מאוד מאוכזבת. שילמתי על 2 זוגות 180 ש"ח במזומן יש גם קבלה, אני מאוד מאוכזבת לא קיבלתי את התמורה והילד לא נהנה מהנעליים ולא מעוניינת לקנות בגלי יותר ולא אמליץ לקרובים וחברים
עלבון סוג הנזק :
החזר כספי או החלפה לנעליים שמתאימות למידה ולעונה פיצויי פתרון נדרש :

גלי שירות לקוחות

, תגובה:
צוות שירות לקוח שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
התשובה נשלחה ישירות לדואר אלקטרוני של הלקוח. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה