עוגמת נפש זילזול ,ואי קבלת המוצר שנדרש כמו שצריך . |
נושא התלונה: |
יום שישי 08 יוני 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
חוצות אלונים |
כתובת: |
גלי נעליים |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
לאחר קניית זוג נעליים מחנות גלי בקניון אלונים לילדה ,כשלושה ימים אחרי הרכישה נקרעה אחת מזוגות הנעליים מיד נסענו לחנות וביקשנו מהמנהלת הדס את החלפת הנעל המנהלת בדקה ואמרה שאפשר ועלינו לגשת לנציגה שתעזור , אשתי פונה לנציגה ומבקשת עזרה הכניסה לחנות בשעה9-30 ואני ממשיךבועד אשתי ממתינה פונה למוכרת ומבקשת שתתן תשובה המוכרת פונה בצעקה על אשתי ואומרת לה שתדבר יפה ולא תצעק ,כל זאת שעובדות בחנות שומעות זאת ,הראייה לכך עובדת בשם מזל שנתנה לי את שם העובדת שצעקה פדיה הנ''ל חצי שעה אנחנו בתוך החנות כאשר מוצגות הנעליים וחוזר שוב ושוב כשאנו פונים אליהם הם אומרים שאין אותו דגם נעליים המידה של ילדתי הוא 35 והאם זו מידה נדירה כזו שאי אפשר למצוא דגמים ,אז שואל אני מדוע להניח על המדף נעל שאי אפשר לרכוש פונה אני שוב למנהלת בקשר לאותה עובדת והיא עונה לי בזילזול שכנראה אני זה שצעקתי על אותה עובדת שואל אני פה שוב מי צריך לקבל שירות אני או אותה עובדת בחנות הבטחתי לאותה מנהלת שלא אשקוט ואמשיך להיתלונן על שרות גרוע ביותר ועלבון באותה החנות בה ביקרתי עליי לציין שלא מהיום הנני רוכש בחניות גלי וכנראה שזו הפעם האחרונה גם , עוד מציין אני כי לאחר שנמצא דגם כלשהו נאלצנו להוסיף במחיר הנ''ל 70 ש''ח אז היכן כבר המבצע הגם ספגתי עוגמת נפש גם זילזול מאותה מנהלת וגם הוספה במחיר .
|
עלבון + נזק כספי. |
סוג הנזק : |
פיטורי המנהלת הדס + פיטורי העובדת פדיה +ופיצוי הולם ללקוח. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|