פרטי התלונה

תלונות גלי

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה גלישעות פתיחה גלי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נעליים נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני מספר חודשים קנינו לילדה שלנו, כמו כל שנה, נעליים מתוצרת גלי

מכיוון שאנחנו יודעים כי מאחורי השם "גלי" עומדים איכות ואמינות.

לאחר זמן מה הילדה החלה להתלונןן על כאבים ולחץ באחת הנעליים.

ניסינו לחפש את מקור הבעיה, החלפנו גרביים, חשבנו שהמספר לא מתאים, שהילדה סתם מתלוננת וכד'.

הנעליים נראו תקינות מבפנים ומבחוץ, אך רק לפני ימים אחדים

עלה בדעתי להכניס את אצבעי עמוק עמוק פנימה ושם גיליתי שבאחת הנעליים יש תפר בולט מאוד

שלוחץ על האצבעות האמצעיות של הרגל, וגורם לכאבים שלא מאפשרים שימוש בנעל.

בנעל שניה לא קיימת תופעה כזאת, יש תפר אמצעי אל הוא מוסתר ואינו בולט.

אני מבקשת, כלקוחה ותיקה של גלי טיפול כלשהו בעיניין, החלפת הנעליים, תיקונן או כל פיתרון הגיוני אחר.

כאבים ברגלי הילדה סוג הנזק :
החלפת נעליים פתרון נדרש :

גלי שירות לקוחות

, תגובה:
צוות שירות לקוח שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
התשובה נשלחה ישירות לדואר אלקטרוני של הלקוח. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה