פרטי התלונה

תלונות גלי

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה גלישעות פתיחה גלי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניית נעלים נושא התלונה:
כהן יוסי שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏25 ‏אוקטובר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קניון גבעתיים כתובת:
גבעתיים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שירות לקוחות שלום, יום ראשון 28 אוקטובר 2007
ביום חמישי האחרון 25.10.07 קניתי נעלים לבת שלי ,
בסניף גלי גבעתיים לנעלים יש מנורות שאמורות לעבוד כאשר הולכים.
ביתי בחרה בהם כי זה מה שהיא אוהבת.
ביום שיש יום לאחר הקנייה אחת מהנעלים הפסיקה לעבוד, חזרתי לסניף ביום שבת,
הייתה שם מוכרת בשם טטיאנה אשר מסרה לי שאין מה לעשות עלי לדבר עם מנהלת הסניף ביקשתי לדבר איתה, אולי טטיאנה מסרה לי שהיא בבית חולים ותהיה רק ביום שני ועלי לחזור ביום שני, הסברתי לטטיאנה שזה אבסורד שאני צריך לרדוף אחריה וביקשתי ממנה ליצור עמה קשר טלפוני אולם טטיאנה סירבה, לאחר שהסברתי לטטיאנה שאני לא מתכוון לעזוב את המקום התקשרה טטיאנה לאוקסנה שכנראה כבר לא הייתה בבית חולים , לדאבוני נמסר לי שפשוט מאד אכלתי אותה שכן אין כנראה אחריות לכך.
כיצד תוכלו לעזור לי???
טלפון: 050-2136124
03-6267064
על ילציין שאין בחנות זו או בכל סניף אחר של גלי שלט אשר מצוין הסרת אחריות , אני גם לא מבקש אחריות בילתי מוגבלת אולם יש זמן סביר שזה אמור לעבוד לפחות ? ולא אחרי יום שזה יצא מכלל שימוש, ניסיתי לפנות לגלי אולם בשירות הלקוחות טפוס ללא הפסקה שלחתי גם FAX אולם לא נענתי .

גלי שירות לקוחות

, תגובה:
צוות שירות לקוח שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
התשובה נשלחה ישירות לדואר אלקטרוני של הלקוח. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה