פרטי התלונה

תלונות גלי

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה גלישעות פתיחה גלי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סחבת בתיקון סנדלים שנקרעו נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏26 ‏ספטמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
מתחם G בעמק סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 26/07/07, רכשתי זוג סנדלים מתוצרת HUSH PUPPIES,בחברת גלי. בדיוק חודשיים מיום הקנייה נקרעה הרצועה באחד מהסנדלים. מיד ניגשתי אל הסניף, והם שלחו את הסנדל לתיקון. לאחר כ-שלושה שבועות חזרו הסנדלים כשהרצועה הודבקה במקום בו מצוי גומי המקשר בין האבזם לרצועת העור. סרבתי לקבל את התיקון ודרשתי החלפת קטע הגומי מכיוון שאיך שהסנדל נראה התיקון לא היה מחזיק מעמד לאורך זמן, למרות הסתייגות נלקחו ממני הסנדלים לביצוע בקשתי, חיכיתי עוד שלשה שבועות ובאתי לקחת את הסנדל, כשנאמר לי שבוצע התיקון כמו שביקשתי, כשבחנתי את הסנדל השתוממתי לגלות שדבר לא נעשה, נותרה ההדבקה בעיינה, שוב דרשתי את החלפת קטע הגומי ומנהל החנות ניסה לשכנעני שאין בכך צורך. לאחר שיחה קצרה בה התעקשתי על תיקון הולם, הוא אמר שיזדקק לעוד זמן בכדי שסנדלר יבצע את התיקון לשביעות רצוני. מכאן, שמזה כחודשיים וחצי הנני ממתינה ונכון להיום 09/12/07 טרם קיבלתי את הסנדלים בחזרה.
החלפת הסנדלים בחדשים ו/או תיקון ראוי. פתרון נדרש :

גלי שירות לקוחות

, תגובה:
צוות שירות לקוח שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
התשובה נשלחה ישירות לדואר אלקטרוני של הלקוח. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה