מוצר פגום |
נושא התלונה: |
יום חמישי 31 ינואר 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
אשקלון |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
לפני כחודש רכשתי זוג נעליים של קאטרפילר מחנות גלי באיזור תעשייה הצפוני של אשקלון במעמד הרכישה ציינתי שאני מחפש נעל שתחזיק לי לאורך זמן וסגנית המנהלת שעשתה לי חשבון אמרה לי שלא אדאג ושהן יחזיקו לי לפחות 8 שנים לאחר שבועיים הסוליה החלה להתפורר בלי שום סיבה , נגשתי לסניף והמנהלת החליפה לי לזוג אחר , לא לפני ששאלו אותי היכן אני עובד !? הלכתי משם ולתדהמתי כעבור ארבעה ימים הסוליה החלה להתפורר , הפעם 24/1 סגנית המנהלת ששהתה כבר היתה פחות נחמדה ושאלה אותי בפליאה איך זה שרק לי זה קורה , היא ציינה בפניי שהמנהלת תהיה ביום שישי 25/1 המתנתי אך אף אחד לא חזר אליי ביום שלישי 29/1 נגשתי לסניף כדי לברר מה קורה ולתדהמתי הקופאית הראתה לי את הזוג שהבאתי ממתין שם ביום 31/1 מנהלת הסניף אילנה התקשרה אליי ובישרה לי שהזוג הגיע ואני צריך לדבר עם השרות לקוחות שאלתי אותה מתי זה הגיע והיא ענתה לי שהיום שאלתי אותה שוב והיא חזרה על זה כמה פעמים , בשלב מסוים היא שאלה למה אני מתפלא אז אמרתי לה שלא ברור לי איך זוג שלא נשלח מעולם לשום מקום חוזר היא החלה להתבלבל ולומר לי שאולי זה הגיע אתמול ציינתי בפנייה שהגעתי שלשום אך היא בשלה , סגרתי את הטלפון בזעם וניסיתי להתקשר לשרות לקוחות דבר שלא צלח , כעבור מספר דקות התקשרה אליי סגנית המנהלת והמשיכה לשקר וטענה שהזוג שראיתי בכלל לא שלי כאמור היא טענה שאף אחד מלבדי לא החזיר את הנעל הזו אז איך זה שבמקרה יש שם זוג שנראה כמו מה שהחזרתי , ציינתי בפנייה שזה מעליב שהם משקרים לי במצח נחושה והיה עדיף שיאמרו שזו החלטה שלהם ולא של אף מעבדה אציין שכל הזמן הם רמזו שאני גרמתי לזה ואני אמרתי להם שכרגע אני הולך עם נעליים שרכשתי בגלי בפחות כסף ( 150 ש"ח ) ולא קורה להם כלום כבר שנים כ"כ אמרתי לאילנה שהיא הרוויחה אולי את ה - 500 ש"ח אך הפסידה אותי בתור לקוח קל כל כך למכור אך צריך לדעת גם לתת שרות ובטח לא לשקר ללקוח ...
|
עגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|