פרטי התלונה

תלונות גלי

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה גלישעות פתיחה גלי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעית לקוח נושא התלונה:
‏יום שני ‏25 ‏פברואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
אשדוד כתובת:
תיאור הבעיה:
ביום 25.2.08 נכנסתי לחנות גלי באשדוד, בחנות נגשה אלי מוכרת והציעה לעזור ואמרתי לה שאני מתענינת בקניית נעלים לבעלי (שהיה נוכח איתי), היא הציגה לנו את המבחר בחנות והפנתה אותנו למבצע 1+1. כששאלתי אותה אם יש נעלים מחברה אחרת כמו אדידס ריבוק נייק וכו' היא אמרה שאין נעלים כאלה וכששאלתי שוב "אין נעלים של אדידס או ריבוק ...?" היא אמרה שאין נעלים כאלו המשתתפות במבצע והרי המבצע כל כך משתלם.. ביקשנו נעלים במידה 46 היא שירתה אותנו קנינו וחזרנו לבית. באותו היום כשבעלי ניגש לנעול את הנעלים הוא ראה שזוג אחד במידה 45 וזו לא המידה שלו. יום אחרי נגשתי לחנות להחליף את הזוג הנ"ל (בזוג אחד כבר השתמשנו) והתברר שהמידה הנכונה חסרה והמוכרת שכל כך רצתה למכור, כנראה רצתה למכור קצת יותר מידי ,הביאה לנו מידה שלא מתאימה בלי לציין זאת כי אין את המידה הנכונה בחנות. ולהפתעתי נוכחתי לדעת שבאותה החנות יש נעלים של ריבוק ולהפתעתי הרבה ראיתי שחלקן משתתפות במבצע 1+1. דיברתי עם המנהל/האחראי של החנות שאמר לי שלא יכול להיות שהמוכרת הטעתה אותי (במילים אחרות אני טועה או שאני משקרת) את יכולה להחליף את הנעל ולשלם את ההפרש... אני הסברתי לו שאני רציתי לקנות 2 זוגות ריבוק וכעת אני כבר לא יכולה לקנות 2 זוגות ריבוק בגלל שהמוכרת הטעתה אותי ואז הוא הציע לי לקנות עוד 2 זוגות נעלים וכך המשיך לו ויכוח חסר טעם שהסתיים בכך שלטענתו אני כנארה טועה ואולי אני לא הבנתי מה היא אמרה ומה קרה ובסופו של דבר החלפתי את הנעל לדומה (לא ריבוק) וללא פיצוי כלשהוא כפי שביקשתי על ההטעיה ועל הטעם הרע שנלווה לאותה הקניה.
אני מאמינה שצריך לשרת את הלקוח ולא לדחוף לו נעליים... ואני מעונינת בפיצוי כשהוא.

גלי שירות לקוחות

, תגובה:
צוות שירות לקוח שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
התשובה נשלחה ישירות לדואר אלקטרוני של הלקוח. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה