פרטי התלונה

תלונות גלי

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה גלישעות פתיחה גלי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס משפיל, שרות גרוע ואי החלפת מוצר נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏10 ‏אפריל ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
בילו סנטר סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום,
לפני 10 ימים רכשתי נעלי ספורט לבני בן השלוש, הוא ניסה לנעול אותם לאחר שיצא איתם לחצר חזר וטען כי הנעליים מכאיבות לו. הגעתי היום לחנות בו רכשתי את הנעליים בגלי בבילו ושם ביקשתי מאחת העובדות להחליף את הנעללים שעלו לי 169 ש"ח. היא הסתכלה על הסוליה ואמרה זה משומש, אני לא יכולה להחליף. הסברתי לה שהבן שלי רק נעל ואחרי כמה דקות אמר זה כואב לו והיא אמרה לי שכנראה יש לי בעיה שאני לא רואה טוב- כי הסוליה צהובה. לא האמנתי למה שאני שומעת וביקשתי לדבר עם המנהלת, הבחורה אמרה שהיא המנהלת של החנות. שאלתי אותה אם זה היחס שהיא כמנהלת נותנת ללקוח והיא ענתה שכן. לא רק שלא החליפו לי את המוצר, גם קיבלתי יחס משפיל ושירות גרוע. את כל הנעליים של בני קניתי בגלי מאז שנולד. אני חושבת שהחברה הזו צריכה להתבייש בשירות הגרוע שלה ואני לא אקנה מהם יותר לעולם!
לטיפולכם
דלית
כספי סוג הנזק :
החלפת מוצר פתרון נדרש :

גלי שירות לקוחות

, תגובה:
צוות שירות לקוח שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
התשובה נשלחה ישירות לדואר אלקטרוני של הלקוח. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה