|
|
|
|
|
|
נעליים שנהרסות תוך שבועיים |
נושא התלונה: |
יום רביעי 05 מרץ 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
גלי אלונים |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בחודש מרץ קניתי לבני בן ה-8 נעלי ספורט של גלי ואף שוכנעתי על ידי המוכרת לרכוש 2 זוגות במבצע. אמרתי לה שהבעיה היא שהנעליים שלהם נפתחות ומתפוררות מהר אך היא ומנהל החנות אמרו לי שזה לא יתכן ושאם זה קורה בחודש הקרוב להגיע אליהם עם הנעליים והם יטפלו בזה. לאחר כשבועיים חזרתי עם הנעליים לחנות מאחר והם נפתחו מלפנים ונראו כאילו נקנו לפני שנה. מנהל החנות הזדעזע מהם וטען כאילו בני הרס בכוונה את הנעליים ואני הסברתי לו שהוא בסה"כ משחק כדורגל עם נעלי הספורט ושאני מצפה שהם יחזיקו בכדורגל לפחות מספר שבועות ובוודאי לא יהרסו אחרי שבועיים. מנהל החנות לקח את הנעליים ואני המתנתי כשבועיים עד שקיבלתי תשובה שאין החלפה של הנעליים!!!!!!!!!!!! זוהי חוצפה שאין כדוגמתה ואני לא מתכוון לקנות יותר בגלי וכדאי שאנשים יבינו שהנעליים שלהם נהרסות מהר מאד ובעצם לא שווה לקנות אותם בעיקר לא עם יחס כזה של שירות הלקוח לאחר הקניה.
|
הפסד כספי כי זרקתי את הנעל לאחר שבועיים בלבד שהילד נעל אותה |
סוג הנזק : |
לקבל זוג נעליים חדש במקומם (זרקתי את הנעליים לפח לאחר שבועיים בלבד שבני נעל אותן) |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
גלי שירות לקוחות
, תגובה:
|
צוות שירות לקוח |
שם ותפקיד: |
שלום רב, |
תגובה: |
התשובה נשלחה ישירות לדואר אלקטרוני של הלקוח. |
פתרון: |
|
|
|