|
|
|
|
|
|
סרוב לתקן נעל שנפרמה. |
נושא התלונה: |
יום שני 28 אפריל 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
רחוב ויצמו - חולון |
כתובת: |
גלי - רח' ויצמן חולון |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
נעליים שקניתי לבני לפני כ שלושה חודשים נפרמו ונקרעו (נעליים לא זולות). כשפניתי לסניף חולון על מנת שיתקנו לי את הקרע, לא רצו להתייחס לבעייתי כיוון שלא היתה לי קבלה... מי שומר קבלות??? טעיתי כנראה כשחשבתי שקניתי מוצר טוב ואמין.
* יש לציין כי הנעל שייכת לחברת "גלי" וכי מוטבע עליה סמל החברה.
|
כספי |
סוג הנזק : |
בלית בררה הדבקתי ותפרתי בכוחות עצמי אולם אשמח אם יתקנו לי את הקרע בצורה יותר מקצועית. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
גלי שירות לקוחות
, תגובה:
|
צוות שירות לקוח |
שם ותפקיד: |
שלום רב, |
תגובה: |
התשובה נשלחה ישירות לדואר אלקטרוני של הלקוח. |
פתרון: |
|
|
|