פרטי התלונה

תלונות גלי

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה גלישעות פתיחה גלי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נעליים שנהרסו בפחות משבועים נושא התלונה:
‏יום שישי ‏20 ‏יוני ‏2008 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
שמחה גולן - חיפה כתובת:
גרנד קניון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
ראשית, אני מודה לכם על השירות הנפלא שאתם נותנים ללקוחות "קטנים".
לענייננו: במהלך יוני השנה רכשתי שניי זוגות נעלי ספורט מתוצרת גלי מסניף גרנד קניון בחיפה.
יש לציין שהנעליים נועדו לילדיי (בני 4) למטרת הליכה לגן.
לאחר שבוע (ואני לא מתבלבלת...)נדהמתי לגלות כי חזית הנעליים קרועות ונוצר חור שלא מאפשר שימוש בהם.
באופן הגיוני וכציפיה לשירות, פניתי לסניף ממנו רכשתי את הנעליים, והעלתי בפניהם את הבעיה. יש לציין שקיבלתי ממנהלת החנות יחס קר ומזלזל בטענה שילדיי הם הבעיה ולא הנעל. התעקשתי לשלוח את הנעליים לבדיקה במפעל גלי, ולאחר שבועיים קיבלתי תשובה בכתב : "ע"פ ממצאי הבדיקה לא התגלו פגמי ייצור כלשהם, דהיינו, הנעליים היו באיכותן המקובלת בעת ייצורן ובעת רכישתן וכי הליקויים שהתגלו נתגלו כתוצאה מ"שפשופים" שונים...".
נדהמתי לנוכח התשובה המזלזלת והאווילית, ולאחר נסיונות רבים לדבר עם נציגי שירות לקוחות של החברה על מנת להגיע לפתרון הבעיה וללא הועיל, הנני פונה אליכם כמוצא אחרון לעזרה. עלי לציין שבעקבות כשל הנעליים נאלצתי לרכוש נעליים אחרות (מחברה אחרת ומצבן מצויין לאחר חודש).
אם נסיון עם חברת גלי לא יישא פרי אאלץ להגיש תביעה בבית משפט לתביעות קטנות.
החזר כספי מלא עבור שני זוגות הנעליים ופיצוי הולם. פתרון נדרש :

גלי שירות לקוחות

, תגובה:
צוות שירות לקוח שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
התשובה נשלחה ישירות לדואר אלקטרוני של הלקוח. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה