פרטי התלונה

תלונות גלי

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה גלישעות פתיחה גלי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי-מתן זיכוי כספי בעבור נעליים פגומות נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏15 ‏אפריל ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
א.ת. ראשל"צ כתובת:
גלי ראשל"צ סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה15.04.08 רכשתי בסניף גלי בראשל"צ כפכפים מדגם 82650812439. שילמתי עבורם סכום של 80 ש"ח. לאחר כחודש וחצי של שימוש בנעליים, הציפוי שלהן, מחומר דמוי לקה, נקרע לחלוטין, וסוליית הקרטון נחשפה בעקבות כך, ועל כן לא ניתן היה להשתמש בהן עוד. בתאריך ה03.06.08 חזרתי לסניף גלי בראשל"צ והחלפתי את הזוג הראשון בזוג אחר, דגם שמספרו 82650803339. גם בזוג השני נקרע הציפוי לאחר חודשיים של שימוש, ונפגם העקב. בתאריך ה30.0708 חזרתי שוב לחנות ושם החליטו לשלוח את הנעליים לבדיקה במעבדה. בתאריך ה06.08.08 יצרתי קשר עם החנות ונאמר לי כי בעקבות הבדיקה הוחלט שלא לתת לי זיכוי כספי (מספר טופס התיקון 88903).
עוגמת נפש + סוג הנזק :
מתן זיכוי כספי בגובה של 200 ש"ח בעבור מכירת מוצר פגום + 3 נסיעות לחנות + בזבוז זמן פתרון נדרש :

גלי שירות לקוחות

, תגובה:
צוות שירות לקוח שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
התשובה נשלחה ישירות לדואר אלקטרוני של הלקוח. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה