פרטי התלונה

תלונות גלי

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה גלישעות פתיחה גלי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נעליים איכות ירודה נושא התלונה:
‏יום שישי ‏18 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 28.10.05 רכשנו הסיף "גלי בראשל"צ זוג נעלי גברים של חברת BTK דגם-2629
בעלי השתמש בנעלים כשבועיים ימים וכבר אחרי שבועיים נשחקו העקבים של הנעליים . בתאריך 21.11ץ5 פנינו לסניף ובקשנו להסב את תשומת ליבם על כך.
היום 28.11.05 ניגשנו לחנות ושם קיבלנו תשובה לקונית שבה ניכתב :מדיקה שנערכה בזוג הנעליים עולה כי לא נימצא בהם כל פגם טכני. הנעליים ניבדקו ונימצאו כשירות לשימוש. לאור האמור לעיל , מוחזרת לך בזאת הנעל."
פניתי למנהל הסניף מר רוני אלקריש הוא ניסה להסביר לי שהמבקר החליט שאפשר להמשיך ללכת עם הנעליים והשחיקה נובעת משימוש כמו צמיגים של אוטו שנישחקים. רק שהוא שכח שצמיגים של אוטו נשחקים אחרי 40,000 קמ ולא אחרי שבועיים של הליכה עם הנעליים. יותר לציין שבשנה הארונה רכשנו בחברה זו שלושוגות נעליים שבכל אחת מהן היה פגם כלשהו אשמח אם תיעצו לי איך להבטיח את זכותי לקבל מוצר אחר תקין או לחילופין זיכוי כספי.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי או לפחות החלפת המוצר במוצר תקין פתרון נדרש :

גלי שירות לקוחות

, תגובה:
צוות שירות לקוח שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
התשובה נשלחה ישירות לדואר אלקטרוני של הלקוח. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה