|
|
|
|
|
|
המחיר הנקוב על הנעל לא היה גם בקופה |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לפני חודש נכנסתי לחנות גלי באזור התעשיה החדש של ראשון לציון . מצאתי נעל שמחירה הי 80 שקלים ושהגעתי בקופה לשלם אמרו לי מחיר של 180 שקלים .
פניתי לקופאית שהיא גם הסגנית של הבוס שלא נמצא באותו הרגע והראתי לה את המחיר היא אמרה זאת טעות של המוכרות שהם שכחו להוריד את המחיר הקודם אמרתי לה שיש חוק שהמחיר על הנעל הוא המחיר הסופי והיא ענתה בטון מזלזל גברת זה מה יש אם את רוצה תקני אם לא אל תקני .כמובן שלא קניתי ולמחרת באתי להתלונן בפני האחראי אך גם הפעם הוא לא היה וככה בסוף עזבתי את הנושא ולחנות אני כמובן שלא אחזור אם יחס כזה
|
זלזול בלקוחות |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
גלי שירות לקוחות
, תגובה:
|
צוות שירות לקוח |
שם ותפקיד: |
שלום רב, |
תגובה: |
התשובה נשלחה ישירות לדואר אלקטרוני של הלקוח. |
פתרון: |
|
|
|