פרטי התלונה

תלונות גלי

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה גלישעות פתיחה גלי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סנדלים פגומים נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
גלי רגבה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בחול המועד פסח שהיינו לחופשה בנהריה. ומאחר והילדים שלי היו זקוקים לסנדלים החלטתי לקנות להם סנדלים אך הפעם "טובים"מחברה ידועה כדי שלא אצטרך לקנות להם כל שנה יש לי 4 בנים רצופים בגיל וככה אוכל להעביר את הסנדל לילד הבא שנה הבאה ולחסוך בכסף. נסעתי עם דודה שלי ברכבה (אני איני ניידת) והגענו לגלי לקחתי עבור 3 ה"גדולים מגיל 8-5 סנדלים מחברת האש פפי המוכרת ולקטן בן 3 נעלי דפנה. הייתי בטוחה גם לפי המחיר 179.8
ש"ח לכל סנדל. אך לצערי לא עבר זמן רב פחות משבועיים ונפרמו הסנדלים , את הסנדל הראשון שנפרם דודה שלי שהגיע אלי לאחר שקנתה זוג סנדל נוסף (זול וממקום אחר) לקחה את הסנדל לחנות ,בעל החנות היה נחמד ואדיב והעביר את הסנדל לתיקון. בעל החנות אמר לה תאריך שהסנדל אמור היה להגיע אך היא נסעה לשוא . לבסוף חזר הסנדל. ואז הסנדלים האחרות נעשה להם אותו מצב - הם נפרמו וכן הסקוטשים לא היו איכותיים והילדים שלי היו הולכים כך עם סנדלים פתוחים וקרועים כי לא היה להם נעלים או סנדלים חלופיות ולי לא היה כסף לקנות להם עוד זוג. כשנסענו שוב להתארח לשבת בנהריה שוב נסעתי עם דודה שלי לרגבה כדי לנסות לסדר פתרון לבעיה. המוכר ששמע את תענותי אמר לי שהוא לא יכול לתת לי סנדלים והוא רק יכול לשלוח אותם לתיקון שלוקח זמן עניתי שאני במוצ"ש צריכה לחזור הביתה באוטובוס שיתן לי סנדל חלופי. הוא לא הסכים ואז אמר לי משפט "חכם" (איך לא חשבתי על זה קודם????) " ידוע שלילדים קונים כמה נעלים בעונה " בהתחשב בעובדה שקניתי נעל שאמורה להיות איכותית כל סנדל .80 .179* 4 = 719 ש"ח להכפיל ב 2 = 1438 כלומר רק לעונה אחת ועונה הבאה שוב נעלים במחיר הזה ....???
בקיצור יצאתי משם ללא עזרה או פתרון ולא היתה ברירה אלא להכנס לסנדלר שיתפור את הסנדלים - וכמובן לשלם.
אני בעבר קניתי (לא מגלי) נעלים לא יקרות שהחזיקו מעמד רב יותר מהנעליים שנקראות איכותיות וטובות. לקטן קניתי סנדלי דפנה שנפגמו בסוליה - חתך.
השם הטוב שהיה לגלי בעבר מבחינתי השתנה ולמי שיבוא להתייעץ איתי אספר לו את האמת המרה לצערי.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי של 4 הסנדלים בנוסף לכספים הנלווים לתיקון. פתרון נדרש :

גלי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה