|
|
|
|
|
|
מוצר פגום סניף גלי (נעלים)באר שבע מרכז ביג |
נושא התלונה: |
יום ראשון 02 נובמבר 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
בריל תעשיות נעלים |
כתובת: |
מרכז ביג באר שבע |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
לפני כחודשיים לערך רכשתי זוג נעלי כאטרפילר בחנות גלי במרכז קניות ביג בבאר שבע ושילמתי עבורן בכרטיס אשראי לאחר כחודש וחצי נעל שמאל החלה להראות פגמים בצבע הנעל לעומת נעל ימין הגעתי עם הנעל לנק' של גלי בכפר סבא שם ניתן לי מס' שגוי של שירות לקוחות השארתי שם את הנעלים לבד' מהסניף נמסר שהנעלים תקינות והן יחדשו את הצבע שלהם בשירות הלקוחות הטלפוני שפועל רק בין 9-13 אין מענה אנושי והתקשרתי מס' רב של פעמים וגם שלחתי פקס ללא הועיל אין מענה ואין פתרון הולם לבעיה. כמו כן יצרתי קשר עם תוכנית כל בודק
|
פגיעה באמון |
סוג הנזק : |
החלפה לנעלים חדשות מאותו סוג או זיכוי לרכישת נעל אחרת |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
גלי שירות לקוחות
, תגובה:
|
צוות שירות לקוח |
שם ותפקיד: |
שלום רב, |
תגובה: |
התשובה נשלחה ישירות לדואר אלקטרוני של הלקוח. |
פתרון: |
|
|
|