פרטי התלונה

תלונות גלי

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה גלישעות פתיחה גלי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קנייה של 2 נעליספורט לילדה ואינם מוכנים להחליפם נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏03 ‏דצמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
גלי תל חנן כתובת:
תל חנן סניף חברה:
תיאור הבעיה:
02/09/08 בגלי תל חנן חיפה קניתי לילדתי בת ה12 נעלי ספורט לבנים הנעל הראשונה התפרקה חודשיים אחרי נוגבה בםמרטוט רטובה עם סבון לטענתם הנעל כובסה במכונה כביסה לכן התפרקה(קצה העליון של אחת מהנעליים הסוליה התפרקה)
הנעל הזוג השני בתי נעלה לפני שבוע בלבד התברר שנעל אחת לוחצת והשנייה תקינה עד כדי פציעה בבוהן הרגל. פניתי לחנות גלי אתמול03/12/08 על מנת טיפול העניין אחראית המכירות טענה שנעל אחת כובסה במכונת כביסה והשנייה טטופל אך קח את הנעל שכובסה במכונה ואין מה לעשות.וגם האחראי איננו מר ניסן התקשר מחר.
היום 04/12/08 התקשרתי למר ניסן בחנות גלי תל חנן :שוב לטענתו בו וקח את שתי הזוגות מדוע שאלתיו: לטענתו אחת הזוגות כובסה במכונה והשנייה נלבשה.
ולכן אינו מחליף שום נעל מהם.איך יכולנו לדעת את הבעייה של השנייה ללא לבישתה שבוע בלבד.
אני לקוח וותיק של גלי תל חנן ההתנהגות המזלזלת של האחראית ושל האחראי ניסן כאילו הלקוח אינו אמין .
אני עובד קופת חולים הכללית עובד ציבור מעל 30 שנה הרגשתי אתמול זלזול ואי איכפתיות ללקוח ועוד אתמול עוד לקוח שהתודה בפני שהחזיר נעלי ספורט בחנות ומה יעשה עם הזיכוי.
תודה
החלפת זוג הנעליים/או זיכוי סוג הנזק :

גלי שירות לקוחות

, תגובה:
צוות שירות לקוח שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
התשובה נשלחה ישירות לדואר אלקטרוני של הלקוח. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה