פרטי התלונה

תלונות גלי

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה גלישעות פתיחה גלי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
העלבה ושירות מחפיר ע"י מנהלת הסניף בדיזינגוף ת"א- נליה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
שמי עמית.אני קצין בצה"ל.הגעתי ביחד עם חבר לחנות גלי בדיזינגוף סנטר ת"א על מנת לקנות נעליים באמצעות כרטיס הנקודות. אני מצאתי את הזוג שלי,אבל חברי (מידה 47) התקשה למצוא. השירות שהוא קיבל היה לא רציני ולא אכפתי,לכן,התחלתי לחפש לו נעליים בעצמי,ופשוט חיפשתי על גבי הקופסאות כל קופסא שכתוב בה 47 (כמעט ולא היו). לפתע התנפלה עלינו המנהלת (בשם נליה),שאנחנו עושים לה בלאגן בחנות (מה שפשוט לא היה,כל קופסא שהוצאתי החזרתי למקומה),שיש מוכרות והן יעשו את זה,ושאנחנו חצופים. ניגשתי אליה ואמרתי לה שהיא חצופה ועם יחס כזה עדיף לא לקנות בחנות,אז היא אמרה "עדיף שלא תקנה" וכשאמרתי לה שוב שהיא חצופה,היא הרימה את הטלפון והתקשרה לקב"ט (!!!!!!) על מנת שזה יוציא אותי מהחנות ("בוא תראה איך אתה יוצא מכאן").אין לי מילים שיתארו את ההלם מהאופן שבו היא עשתה את זה.פשוט צעקה. האנשים שהיו בחנות היו המומים. שנינו קצינים בצה"ל,אנשים מתורבתים,ופשוט נדהמנו מצורת ההתנהגות המחפירה.גם אם מה שעשינו לא מצא חן בעיניה,יש דרך לבקש ולהגיד. כמובן שיצאתי מיד מהחנות וללא ספק לא אתקרב לשם לעולם.כמו כן,אעלה את זה לטיפול הרמות הממונות בצה"ל לשקול עבודה עם הסניף הספציפי הזה שמתייחס בצורה מזלזלת ללקוחות שלו,וללא ספק אבדוק האם התקבלו תלונות נוספות יותר לעומק (במקרה,או שלא, כנראה זה פשוט מזל, אני מתעסק עם התחום בצבא)
פשוט אכזבה.
אני אודה לכם את תטפלו בעניין
עלבון סוג הנזק :
התנצלות מיידית מצד המנהלת נליה על התנהגותה.פיצוי כספי על קנייה שעמדתי לבצע ובוטלה בגלל המנהלת. פתרון נדרש :

גלי שירות לקוחות

, תגובה:
צוות שירות לקוח שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
התשובה נשלחה ישירות לדואר אלקטרוני של הלקוח. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה