פרטי התלונה

תלונות גלי

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה גלישעות פתיחה גלי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נעליים פגומות ושירות לקוי נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏14 ‏דצמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
כנפי נשרים 5 ירושלים כתובת:
גבעת שאול ירושלים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כ שלוש שבועות הגעתי עם הבן שלי לרכוש נעליים בחנות החברה בגבעת שאול בירושלים.
בזמן הקנייה קיבלנו שירות שלדעתי מחפיר ומבייש חברה כמו חברת גלי.
כאשר נכנסנו לחנות קיבלנו שרות מאחת העובדות, שלצורך העניין לדעתי הייתה אמורה כחלק משירות טוב לגשת אלינו ולא שאנחנו ניגש אליה.
העובדת ניגשה ונתנה לנו נעליים למדידה, יצויין שכל זמן השירות לכאורה, העובדת דיברה בפלאפון.
בזמן שמדדנו את הנעליים, הגיעו לחנות לקוחות נוספים והעובדת פנתה לעזור להם.
כאשר רצינו לבדוק נעליים אחרות נאלצנו לחקות כ רבע שעה עד שהעובדת התפנתה לעזור לנו, ניסינו לקבל שירות מעובדת אחרת שהייתה פנויה אולם היא סירבה בטענה שאסור לה לתת שירות ללקוח שמטופל כבר על ידי עובדת אחרת.
לבסוף העובדת הראשונה התפנתה אלינו ונתנה לנו זוג אחר למדידה, ושוב כאשר חיפשנו אותה נאלצנו לחכות עוד כ 10 דקות.
בסופו של דבר הצלחנו לצאת מהחנות אחרי כ-50 דקות (מדדנו בסך הכל 3 זוגות שונים של נעליים).
לאחר שבוע וחצי אחת הנעליים ניפתחה בצד, הלכתי לחנות וניתנו לי נעליים חלופיות זהות לנעליים שנהרסו.
אחרי יומיים גם בזוג זה נעל אחת ניפתחה, חזרתי לחנות וביקשתי זיכוי, אולם לטענת המוכרת הנעליים שקניתי ב 180 ש"ח נימצאות השבוע במבצע של 100 ש"ח ולכן אני יכול לקבל זיכוי רק על 100 ש"ח כמחיר הנעלים המוחזרות.
לטענתי שאני שילמתי 180 ש"ח ולכן מגיע לי 180 ש"ח ענתה המוכרת כי היא לא יכולה לתת זיכוי 180 ש"ח ושזו מדיניות החברה.
רק לאחר שנאלצתי להרים את קולי על המוכרת נימצא הפתרון לתת לי זיכוי מלא של 180 ש"ח.
לצערי זו לא הפעם הראשונה שאני ניתקל בשירות לקוי בסניף של גבעת שאול בירושלים, לצערי הפעם ניתקלתי גם בסחורה במצב ירוד ביותר.
עוגמת נפש סוג הנזק :

גלי שירות לקוחות

, תגובה:
צוות שירות לקוח שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
התשובה נשלחה ישירות לדואר אלקטרוני של הלקוח. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה