פרטי התלונה

תלונות גלי

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה גלישעות פתיחה גלי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכירת מוצרים פגומים, שירות מחפיר, סירוב מפורש לפיצוי או להחלפה נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
מרכז ביג, בית שמש סניף חברה:
תיאור הבעיה:
באוקטובר 2008 רכשתי זוג מגפיים בחנות גלי שבמרכז ביג בבית שמש. המגפיים עלו 199 ש"ח. בתוך שבוע ימים המגפיים התפרקו לחלוטין. בתאריך 31/10 ניגשתי לחנות ולאחר דין ודברים הסכימו להחליף לי אותם. בחרתי זוג מגפיים שקיוויתי שהן באיכות גבוהה יותר, הוספתי 60 שקלים, וצעדתי שמחה ומלאת תקוות עם מגפיים שעלו 260 שקלים, מתוך אמונה תמימה (מאד) שהמגפיים האלה ישרתו אותי לפחות חורף אחד.
ומה רבה היתה ההפתעתי כאשר אחרי חודש וחצי בלבד התפרק הרוכסן באחד המגפיים. בתאריך 14/12/08 חזרתי לסניף. מנהלת המשמרת אמרה שלה אין שום סמכות להחליף או לתתהחזר כספי וביקשה שאשאיר שם את המגפיים, והבטיחה שיחזרו אלי. איש לא חזר אלי. היום (25.12- ׂ) שבתי לחנות לברר מה קורה עם המגפיים החד פעמיות שעלו כמעט 300 שקל. נאמר לי שתלונתי "נדחתה" !
למיטב חשבוני כיליתי כשעתיים מזמני היקר (אני עצמאית) בנסיונות להגן על זכויותי האלמנטריות כצרכנית. מסתבר שהיד הנעלמה לא ממש פועלת גם כאן, אם גלי מרשים לעצמם למכור סחורה ירודה ופגומה, ולזלזל בלקוחות שלהם באופן הבוטה והמחוצף ביותר, והחנויות שלהם לא עומדות ריקות לחלוטין
עגמת נפש, סוג הנזק :
פיצוי כספי, פיצוי על אבדן שעות עבודה פתרון נדרש :

גלי שירות לקוחות

, תגובה:
צוות שירות לקוח שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
התשובה נשלחה ישירות לדואר אלקטרוני של הלקוח. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה