פרטי התלונה

תלונות גלי

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה גלישעות פתיחה גלי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהגות בלתי הולמת של עובד הסניף נושא התלונה:
‏שבת ‏27 ‏דצמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
נצרת עילית 99999 כתובת:
נצרת עילית -קניון נצרת עלית סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב!
אני קצין משטרה הוקפצתי ביום 27.12.08 לביצוע משימות של השלטת סדר במגזר הערבי (במוצאי שבת) לאחר תחילת פעולה בעזה.אחרי משמרת מאומצת קבלתי כמה שעות מנוחה ולפנות בוקר הייתי אמור להמשיך במשימה . באותו יום לבני בן ה-10 נקרעו נעלי חורף.
לכן בדחיפות הגעתי עימו לחנות "גלי" בקניון נצרת עלית על מנת לרכוש נעלי חורף וזאת כי היה צפוי גשר למחרת. היה ידוע לי כי החנות פתוחה במוצאי שבת עד 22:00 (שזה אכן נכון), לכן מיהרתי להגיע עד סגירת החנות וזאת כאשר שוחררתי מהמשמרת רק ב21:30.הגעתי לחנות בשעה 21:45 , אך מצאתי שהחנות משום מה כבר סגורה ובפנים נמצאים שני עובדים שמשוחחים בין עצמם ,האחד בשם יאיר ועובדת נוספת.
פניתי ליאיר (דרך הדלת הנעולה) ושאלתי למה למה החנות סגורה , יאיר לא טרח לגשת לדלת ,אלא נשאר במקומו וסימן לי שהחנות סגורה. בדקתי שוב בלוח שתלוי ליד דלת החנות ומצאתי שהחנות אכן אמורה לעבוד עוד רבע שעה לפחות. שוב פניתי ליאיר ואמרתי לו שעדיין לא 22:00 למה לא מכניסים אותנו. יאיר בעצבים אמר (והכל כאשר דלת זכוכית מפרידה ביניו ויאיר לא טורח אפילו לגשת קרוב יותר אלי) "החנות סגורה כי ב22:00 אנחנו כבר רוצים ללכת הביתה" אמרתי לו שיש לי בעיה מסויימת וזוהי פעם ראשונה שאני שומע שסוגרים חנות לפני הזמן כי העובדים רוצים ללכת הביתה. יאיר התעצבן וצעק בצורה תוקפנית מאוד "החנות סגורה" ועשה סימן עם ידו -מסלק אותנו.
נאלצנו לעזוב את המקום תוך תחושת העלבה פגיעה לא צודקות וחוסר אונים מוחלט. קשה לתאר את מצב רוחו של בני שלא הבין את התנהגותו האלימה של העובד יאיר והיחס המזלזל מצדו. גם תחושתי הייתה קשה ביותר כאשר אני יחד עם עמיתיי מתוקף תפקידינו משקיעים מאמץ אדיר כדי לשמור על מדינתנו ועל כל אזרחי המדינה(כולל אותו עובד החנות יאיר) ואני נתקל ביחס מזלזל שכזה.
לציין כי אנחנו תמיד היינו מרוצים מהשירות שסופק בחנויות "גלי" והיינו לקוחות קבועים של הרשת.התנהגותו של העובד פגעה בנו קשות וגרמה לאכזבה ולעוגמת נפש קשות ביותר .
אבקשכם לערוך בירור בנושא ולטפל בפנייתי בהקדם האפשרי. אשמח לקבל מכם תשובה לדואר אלקטרוני.
עוגמת נפש סוג הנזק :
בירור ותשובה פתרון נדרש :

גלי שירות לקוחות

, תגובה:
צוות שירות לקוח שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
התשובה נשלחה ישירות לדואר אלקטרוני של הלקוח. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה