פרטי התלונה

תלונות גלי

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה גלישעות פתיחה גלי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איכות ירודה של נעליים וחוסר נכונות להחזיר כסף נושא התלונה:
אביב איילת שם/כינוי:
‏שבת ‏10 ‏ינואר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
ירקונים, פ"ת כתובת:
ירקונים, פ"ת סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כ- 3 שבועות רכשתי לבני זוג נעלי הליכה של גלי. לאחר כשבוע של הליכה רגילה, הנעליים נפתחו לגמרי ולא ניתן היה ללכת איתן יותר.
לפני כשבוע וחצי הגעתי לחנות והחלפתי לזוג זהה, חדש.
לאחר 3 ימים הנעליים התפרקו בדיוק באותו אופן.
הערב הגעתי לחנות כדי לקבל את כספי בחזרה (לא נמצאה בחנות נעל אחרת המתאימה במידה, שאינה מאותה איכות ירודה).
הקופאיות התייחסו באדישות לבעיה, סירבו להחזיר את הכסף בטענה שהרשת אינה מאפשרת זאת., היפנו אותי טלפונית לשוחח עם טניה מנהלת החנות, שגם היא לא הביעה יותר מדי נכונות לטפל בבעיה. בנוסף היא "קיטרה" על משכורות המינימום שהעובדות מקבלות, ולכן אין עלי לבוא אליהן בטענות.

ברצוני לציין כי אין בידי את החשבונות המקורית (לא חשבתי שאצטרך אותה), אלא רק את הקבלה על ההחלפה.
המחיר המלא של הנעליים היה 170 ש"ח, אך אני שילמתי במבצע 100 ש"ח, ואת הסכום הזה אני רוצה לקבל בחזרה.
(בינתיים קיבלתי זיכוי כי לאחר 45 דקות בחנות הייתי צריכה כבר לעזוב).

לא ברור לי מדוע מתנהל ויכוח על ההחזרה ולא הסבר על האיכות הירודה של הנעליים. אני רציתי נעל, בתמורה קיבלתי זבל, ועוד אני צריכה לבזבז מזמני ולרדוף אחרי הכסף, ולהרגיש לא בנוח כי אין לי את החשבונית?

מבחינתי העיסקה שהובטחה לי לא התקיימה, הנעליים אינן ראויות להליכה, ועל כך אני דורשת את כספי בחזרה (גם אם אין לי את החשבונית).
+ בזבוז זמן ועלבון סוג הנזק :
את הכסף בחזרה, ולא בזיכוי. פתרון נדרש :

גלי שירות לקוחות

, תגובה:
צוות שירות לקוח שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
התשובה נשלחה ישירות לדואר אלקטרוני של הלקוח. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה