פרטי התלונה

תלונות גלי

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה גלישעות פתיחה גלי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נעלים שלא הוחלפו נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
שילת כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 17/9 נקנו זוג נעליים לילד תוך נהבטחה מפורשת של בעל החנות שעם קבלה תוך 3-5 חודשים הוא מחליף את הנעליים אם תהיה בעיה סקוצים.
ב - 12/01 פניה לחנות זכתה לתגובה מאד עוינת מצד עובדת בחנות.
הצעה לשלוח לבדיקה נעלים שהוא הזוג היחיד שלו ו / או פנייה לשירות לקוחות שמעביר למשיבון ולא חוזרים.
פניה למנהל החנות יום למחרת ולא מעט טרטור - האדם שהבטיח במו פיו להחליף אם תהיה בעיה הפנה שוב לאותו שירות לקוחות שלא עונה למרות הבטחה מפורשת מצידו.
נודה על שיתוף הפעולה ועזרה בעניין זה.

נעלים שנקרעו אחרי פחות מארבעה חודשים סוג הנזק :
החלפת הנעלים בזוג חדש לפי ההבטחה המפורשת פתרון נדרש :

גלי שירות לקוחות

, תגובה:
צוות שירות לקוח שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
התשובה נשלחה ישירות לדואר אלקטרוני של הלקוח. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה