|
|
|
|
|
|
נעלים שלא הוחלפו |
נושא התלונה: |
אזור השפלה |
אזור: |
שילת |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 17/9 נקנו זוג נעליים לילד תוך נהבטחה מפורשת של בעל החנות שעם קבלה תוך 3-5 חודשים הוא מחליף את הנעליים אם תהיה בעיה סקוצים.
ב - 12/01 פניה לחנות זכתה לתגובה מאד עוינת מצד עובדת בחנות.
הצעה לשלוח לבדיקה נעלים שהוא הזוג היחיד שלו ו / או פנייה לשירות לקוחות שמעביר למשיבון ולא חוזרים.
פניה למנהל החנות יום למחרת ולא מעט טרטור - האדם שהבטיח במו פיו להחליף אם תהיה בעיה הפנה שוב לאותו שירות לקוחות שלא עונה למרות הבטחה מפורשת מצידו.
נודה על שיתוף הפעולה ועזרה בעניין זה.
|
נעלים שנקרעו אחרי פחות מארבעה חודשים |
סוג הנזק : |
החלפת הנעלים בזוג חדש לפי ההבטחה המפורשת |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
גלי שירות לקוחות
, תגובה:
|
צוות שירות לקוח |
שם ותפקיד: |
שלום רב, |
תגובה: |
התשובה נשלחה ישירות לדואר אלקטרוני של הלקוח. |
פתרון: |
|
|
|