פרטי התלונה

תלונות גלי

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה גלישעות פתיחה גלי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החזר כספי נושא התלונה:
פרש חן שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏18 ‏ינואר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
מתחם "סטאר סנטר"(רביבו) כתובת:
רח' זבוטנסקי 3 סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום,
לפני כשבועיים בשעות הערב נכנסתי לחנות "גלי" ורכשתי מגפיים ב79.99 ש"ח.
יותר מאוחר בערב(שהגעתי הביתה)רציתי ללבוש אותם,להפתעתי גיליתי כי המגפיים אינם באותו צבע!!!יום למחרת ניגשתי לחנות והזמינו לי מחנות אחרת..חיכיתי שבועיים, היום פניתי לחנות על מנת לקחת את הזוג שהגיע,רק שהפעם בדקתי את את שתי המגפיים,וגיליתי כי הם "משומשות "ובנוסף רוכסן אחד קרוע!!!!!!!!
כ"כ התאכזבתי,ביקשתי חזרה את כספי!!!(זכותי)רק שמנהלת החנת טענה כי אינה יכולה לתת לי כסף,אלא רק זיכוי!!!טענתי כי אין באשמתי שהצבעים שונים ,ובנוסף חיכיתי בסבלנות שבועיים..וקיבלתי נעליים יותר גרועות!!!!"אני לא יכולה לתת לך כסף"!!!ביקשתי את המנהל ,ההוא הגיע לאחר 15 דק' וטען כי אני ימלא פרטים וצי'ק יישלח אליי הביתה-בשלב זה כבר כעסתי ממש!!!"סליחה אני שילמתי במזומן אני רוצה מזומן!!(כלמיטב ידיעתי חוק הגנת הצרכן טוען כי לאחר 14 יום לקוח זכאי לקבל את כספו לפי אמעי התשלום בו שילם)אני כשקניתי לא שלחתי צי'ק לשום מקום -איזו מין חברה שמכבדת את עצמה נוהגת כך??!!!בשוק יותר טוב..."אני רציתי להנות ממוצר,מתברר שהם איבדו לקוחה!!!בכל אופן ה"מנהל"טען כי אני יכולה לפנות" לשירות לקוחות"
לקחתי פרטים של מנהל החנות (יוסף)(מנהלת משמרת "ברוניה")לקחתי את הנעליים +הקבלה ויצאתי ממש
ז-ו-ע-מ-ת!!!!!!!!!האם זו לא זכותי לדרוש את כספי???מה עליי לעשות חוץ מלפנות ל"שירות לקוחות"???? תודה.
עוגמת נפש+המון עצבים סוג הנזק :

גלי שירות לקוחות

, תגובה:
צוות שירות לקוח שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
התשובה נשלחה ישירות לדואר אלקטרוני של הלקוח. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה