פרטי התלונה

תלונות גלי

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה גלישעות פתיחה גלי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נעליים לא תקינות נושא התלונה:
‏יום שני ‏26 ‏ינואר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
דימונה כתובת:
גלי דימונה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
שמי אופירה רזפורקר(אני משתמשת בשם המשתמש של בעלי)
בתחילת חודש דצמבר (או סוף נובמבר- לא זוכרת את התאריך המדיוק כי הקבלה הושארה בחנות), קניתי 2 זוגות נעליים מרשת גלי בסניף דימונה. ולאחר פחות מחודש נאלצתי להחזיר זוג אחד לחנות כיוון שמאוד כאבו לי הרגליים וכשבדקתי את הנעליים נוכחתי לדעת שהנעליים פשוט נאכלו מבפנים כל הריפוד (יותר נכון חתיכת בד) יצא ואני פשוט הלכתי על פלסטיק. ניגשתי עם הנעליים האלו לחנות בתאריך 2/1/09 ולא היתה שום בעיה המוכרת לקחה אותן ממני + הקבלה ואמרה שיחזרו אליי בהקדם. וכך היה, חזרו אליי ואמרו לי שמגיע לי זיכוי וכבר מיד אמרתי למוכרת שיזמינו לי את אותן זוג נעליים ולא היתה שום בעיה והזמינו לי וכמובן כשהן הגיעו הודיעו לי והלכתי לקחת אותן.
המקרה שוב קרה וזה פחות מחודש לאחר שלקחתי נעליים חדשות מהחנות, חזרתי שוב לחנות עם הזוג החדש בתאריך 26/1/09 והמוכרת שאלה אותי למה לקחתי שוב את אותן נעליים אז אמרתי לה שלא מצאתי שום נעל אחרת שמצאה חן בעיניי ולא חשבתי שזה יקרה שוב .
מה שאני לא מבינה שאם יש בעיה בדגם הזה אז למה לא פשוט מורידים אותו מהמדפים??? למה אנשים צריכים לחזור לחנות בגלל בעיה בנעל בפעם השניה ?
זה טרחה מיותרת, בזבוז של זמן ובזבוז של כסף !!!!
כיוון ששום נעל לא מצאה חן בעיניי חוץ מהנעל שכבר קניתי כמובן, אני דורשת לקבל את כספי בחזרה ולא שום זיכוי כדי שאוכל להנות מנעל בחנות אחרת.
אודה לכם אם תחזרו אליי בהקדם האפשרי !
אם לא תהיה התייחסות מצדכם אצטרך לפנות לאגודת הזכויות לצרכנים.
תודה והמשך יום טוב .
אופירה- 0575304818
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי ולא זיכוי מאחר ולא מצאתי נעל אחרת מתאימה לי בחנות . פתרון נדרש :

גלי שירות לקוחות

, תגובה:
צוות שירות לקוח שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
התשובה נשלחה ישירות לדואר אלקטרוני של הלקוח. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה