|
|
|
|
|
|
סנדלים פגומות |
נושא התלונה: |
מאייר ד"ר טל |
שם/כינוי: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בסוף מרץ קניתי זוג סנדלים לקראת עונת הקיץ, כפי שאני עושה בפעם בשנתיים-שלוש. את הסנדלים קניתי בקניון גבעתיים בסניף גלי.
במהלך חודש יולי (כ-4 חודשים לאחר הקניה) שמתי לב שהסוליה ב-2 הסנדלים התפרקה ונחצתה ל-2. פניתי לגלי והם שלחו את הסנדלים לבדיקת מעבדה.
לצערי התשובה שהתקבלה היא שאכן הסנדלים התפרקו, אבל מאחר ועברו יותר מ-3 חודשים ממועד הקניה אני לא זכאי לזיכוי או החלפה של הסנדלים.
פניתי להנהלת גלי במכתב לאחר קבלת התשובה הלא מקובלת ועד היום לא זכיתי למענה.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
זיכוי/סנדלים חדשות |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
גלי שירות לקוחות
, תגובה:
|
צוות שירות לקוח |
שם ותפקיד: |
שלום רב, |
תגובה: |
התשובה נשלחה ישירות לדואר אלקטרוני של הלקוח. |
פתרון: |
|
|
|