פרטי התלונה

תלונות גלי

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה גלישעות פתיחה גלי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סחורה פגומה נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
קניון לב המפרץ סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 15.1.09 רכשתי זוג מגפייםלאחר כשבוע וחצי הסולייה הפנימית של המגפיים נקרעה. בתאריך 24.1.09 חזרתי לחנות והצגתי בפניהם את הבעיה, באותה עת לא היה משהו בכיר בחנות ולכן התבקשתי להשאיר את המס' פלאפון שלי. למחרת התקשרו אלי ואמרו לי לסור לחנות, כאשר הגעתי לחנות אמרו שאני זכאית להחליף את המגפיים. משלא היו מגפיים במידתי לקחתי זוג מגפיים אחר, זול יותר וכאשר ביקשתי לקבל את העודף מההפרש אמרו לי שזה בלתי אפשרי, בקשתי לקבל לפחות זיכוי אך נאמר לי שגם זיכוי איני יכולה לקבל והדבר היחיד שאני יכולה לעשות זה לקחת מוצר בשווי ההפרש, וכך עשיתי.
לאחר שישה ימים בדיוק, גם המגפיים האחרים שרכשתי נפגמו וסולייתם הפנימית נקרעה.
חזרתי לחנות ודרשתי לקבל את כספי בחזרה, אך נאמר לי שהם אינם רשאים להחזיר לי את הכסף חזרה ועלי לפנות לשירות לקוחות שלהם. פניתי לשירות לקוחות אך עד עכשיו לצערי אף אחד כלל לא פנה אלי.
כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי פתרון נדרש :

גלי שירות לקוחות

, תגובה:
צוות שירות לקוח שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
התשובה נשלחה ישירות לדואר אלקטרוני של הלקוח. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה